مرضیه جعفری : برخی باشگاه ها با بازیکنان ما تماس می گیرند/ 4 بازیکن از دست داده ایم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

مرضیه جعفری : برخی باشگاه ها با بازیکنان ما تماس می گیرند/ 4 بازیکن از دست داده ایم

  • کد خبر : 10025
  • 14 شهریور 1397 - 9:58
مرضیه جعفری : برخی باشگاه ها با بازیکنان ما تماس می گیرند/ 4 بازیکن از دست داده ایم

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان می گوید 4 بازیکن این تیم ، بم را ترک کرده اند. جعفری همچنین از مذاکره باشگاه های دیگر با بازیکنان شهرداری بم دلخور است.

مرضیه جعفری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال شهرداری بم هنوز آغاز نشده و در حقیقت هنوز تکلیف لیگ مشخص نیست و نمی دانیم لیگ دقیقا چه زمانی قرار است آغاز شود. قرارداد برخی از بازیکنان سال گذشته را تمدید کرده ایم . بازیکنان ما تاکنون به صورت انفرادی تمرین داشته اند و بخشی از آن ها هم در تیم ملی ، مشغول تمرین بوده اند. بعد از قرعه کشی ، تمرینات گروهی و منسجم ما آغاز خواهد شد.

او اضافه کرد: 4 بازیکن ، شهرداری بم را ترک کرده اند. سارا قمی ، رها یزدانی و پروین فرهادی به ملوان انزلی رفته اند و مریم یکتایی نیز امسال در ایران حضور ندارد. ما هنوز برای جایگزینی بازیکنان خروجی ،بازیکنی جذب نکرده ایم و پس از تعیین تکلیف زمان برگزاری لیگ برای این منظور اقدام می کنیم و چند بازیکن جدید به خدمت خواهیم گرفت.

سرمربی تیم شهرداری بم گفت: بودجه امسال شهرداری بم نیز نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و رقمی نزدیک به بودجه سال قبل است با این حال شهرداری بم یکی از خوش حساب ترین باشگاه های لیگ است و باعث خوشحالی است که حضور شهرداری بم در لیگ همچنان تداوم دارد و مسئولان در سطح مدیریتی فوتبال باید از این اتفاق خوشحال باشند.

جعفری با بیان این که در هفته های اخیر برخی تیم ها شیطنت کردند عنوان کرد: از این که ملوان به لیگ بازگشته خوشحال هستیم و این به کیفیت و جذابیت لیگ کمک خواهد کرد با این حال از رفتار برخی تیم ها ناراحت هستم. درست نیست بعضی تیم ها با به بازیکنان دارای قرارداد ، پیشنهاد می دهند و با بازیکنان ما تماس می گیرند در حالی که آن بازیکن قرارداد دارد و عرف و مسائل حرفه ای می گوید که باید با باشگاه آن ها ارتباط بگیرند نه با خود آن ها.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.