16

مائده برهانی در ترکیه / چالش تازه والیبالیست پس از تجربه بلغارستان و مالدیو

  • کد خبر : 10028
  • 14 شهریور 1397 - 11:16
مائده برهانی در ترکیه / چالش تازه والیبالیست پس از تجربه بلغارستان و مالدیو

مائده برهانی ستاره بلند قامت تیم ملی والیبال زنان ایران به باشگاهی در ترکیه پیوست. تیم کچورن اسپور یکی از تیم های حاضر در فصل گذشته لیگ دسته سوم والیبال زنان ترکیه بود که به دسته دوم صعود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ، مائده برهانی در سومین تجربه باشگاهی بین المللی خود در تیمی از ترکیه به میدان می رود. برهانی روز گذشته در ترکیه قرارداد جدیدی با تیم کچورن اسپور ترکیه امضا کرد.

کچورن اسپور تیمی است که در فصل گذشته لیگ والیبال زنان ترکیه در دسته سوم حضور داشت اما با عملکرد قابل توجه در این سطح موفق شد قهرمان شود جواز حضور در لیگ دسته دوم ترکیه را به دست بیاورد و اکنون برای عرض اندام در دسته دوم ترکیه که سطح دوم والیبال باشگاهی این کشور است دست به تقویت خود زده است.

جذب مائده برهانی اکنون فرصت جدیدی برای کچورن اسپور برای استفاده از ظرفیت بازیکنان ایرانی فراهم آورده اما در عین حال ، والیبال ایران بیشتر از این موضوع سود خواهد برد زیرا والیبال ترکیه با توان دختران والیبالیست ایرانی آشنا خواهد شد.

مائده برهانی پیش از این بازی در لیگ والیبال بلغارستان را در کارنامه دارد و مدت کوتاهی نیز در مالدیو ، یک تجربه خاص و متفاوت را از بازی در این کشور کوچک جزیره ای در جنوب شرق آسیا به دست آورده است.

برهانی در 30 سالگی تلاش می کند به اوج دوران موفقیت خود در والیبال زنان ایران برسد و همین حالا نیز او را می توان یک پیشرو دانست. این دختر اصفهانی بلند قامت بخشی از پروژه حضور تیم پیکان در والیبال زنان باشگاه های آسیا در قزاقستان بود. او همچنان برای بازی در سطح اول والیبال ایران در سطح ملی و البته رقابت در یک لیگ با شاخص های اروپایی و حرفه ای، انگیزه و توان دارد.

والیبال زنان ترکیه در سطح جهان ، چهره موجهی داشته است. آن ها تیم دوازدهم رنکینگ فدراسیون جهانی هستند و بازی در لیگ تیم دوازدهم جهان برای مائده برهانی یک اتفاق خاص است. گرچه مائده در لیگ دسته دوم به میدان می رود اما حضور در لیگی که 14 تیم در آن حضور دارند موفقیت کمی برای یک ایرانی نیست.

لیگ والیبال زنان ترکیه در سه سطح دسته اول ، دوم و سوم برگزار می شود و مائده برهانی و کچورن اسپور تلاش می کنند به سطح اول والیبال ترکیه برسند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.