16

الهام کاکلی : در جاکارتا استرس داشتم / به مسابقه نیاز داریم ، همه چیز تمرین نیست

  • کد خبر : 10030
  • 14 شهریور 1397 - 11:42
الهام کاکلی : در جاکارتا استرس داشتم / به مسابقه نیاز داریم ، همه چیز تمرین نیست

الهام کاکلی ستاره سرعتی دو و میدانی ایران و یکی از 2 دو و میدانی کار زن ایران در بازی های آسیایی جاکارتا می گوید استرس بر روی پیست جاکارتا بر عملکرد او اثر منفی گذاشته است.

الهام کاکلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ اظهار کرد: حضور در بازی های آسیایی جاکارتا ، اولین تجربه ام در این مسابقات و سطح مسابقات متفاوت از سایر تجارب گذشته ام بود. استرس زیادی داشتم و فکر می کنم این استرس بر عملکردم اثر گذاشت.

او افزود: حضور در چنین مسابقه ای و دیدن رقبای درجه یک آسیایی از نردیک اتفاق مثبتی برای من بود. از این نظر که رکورد خوبی در مسابقه کسب نکردم ، جاکارتا را یک ناکامی تلقی می کنم اما تجربه جاکارتا در آینده به من کمک می کند.

ملی پوش دو و میدانی ایران گفت: فروردین آینده مسابقات قهرمانی آسیا در قطر را در پیش دارم و بعد از آن برای حضور در المپیک 2020 باید تلاش کنم. نزدیک به یک ثانیه با رکورد ورودی المپیک فاصله دارم و در زمان باقی مانده تا 2020 ، این فرصت را دارم که این فاصله را از بین ببرم.

دونده 200 متر ایران در جاکارتا به مشکل کمبود مسابقه برای دو و میدانی کاران اشاره و عنوان کرد: مانع بزرگ برای موفقیت دو و میدانی کاران زن ایران، این است که آن ها فرصت زیادی برای مسابقه دادن و رقابت در تورنمنت های خارجی ندارند. این یک نیروی بازدارنده برای نتیجه گیری است. مسابقه است که یک ورزشکار را می سازد و همه چیز فقط تمرین نیست. ما در این زمینه دچار کمبود هستیم و این ، قابل انکار نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.