19

قرعه کشی لیگ برتر ووشوی بانوان ؛ افزایش تیم ها از 7 به 11 تیم

  • کد خبر : 10052
  • 14 شهریور 1397 - 14:53
قرعه کشی لیگ برتر ووشوی بانوان ؛ افزایش تیم ها از 7 به 11 تیم

قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان برگزار شد و تیم های شرکت کننده در این مسابقات امسال افزایش یافته اند. همچنین مسابقات بر خلاف سال گذشته در 2 گروه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ، فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان از مهر ماه آغاز می شود و تنور رقابت این رشته مدال آور آسیایی و جهانی با حضور ستارگان ساندا و تالوی ایران داغ خواهد شد.

فصل گذشته ، لیگ برتر ووشوی بانوان با حضور 7 تیم برگزار شد که دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی رسید ، پیام نور ایذه دوم شد و سپاهان اصفهان مقام سوم را کسب کرد اما پیام نور ایذه در فصل جدید با نام اروند خوزستان در مسابقات حضور خواهد داشت.

همچنین 5 تیم جدید از لرستان ، قم ، کرمانشاه ، خراسان رضوی و کردستان وارد لیگ شده اند و خبری از نام تیم کمیته شینگ ئی چوآن خوزستان در لیگ نیست تا بدین ترتیب آمار تیم های لیگ از 7 تیم به 11 تیم برسد.

تیم های هیئت ووشوی کردستان ، اروند خوزستان ، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ، سپاه کرمانشاه و هیئت ووشوی قم تیم های حاضر در گروه یک لیگ برتر ووشوی بانوان خواهند بود.

در گروه دوم که گروهی 6 تیمی است تیم های دانشگاه آزاد ، هیئت ووشوی شبستر ، هیئت ووشوی البرز ، هیئت مشهد ، هیئت ووشوی لرستان و هیئت ووشوی تهران حضور دارند.

سال گذشته ستاره های ووشوی ایران در بین 3 تیم برتر جدول شامل دانشگاه آزاد ، پیام نور ایذه و سپاهان تجمع داشتند. شهربانو و الهه منصوریان به دلیل حضور در لیگ چین در مسابقات داخلی حضور نداشتند البته الهه منصوریان در سپاهان نفش مربی را ایفا می کرد و سهیلا منصوریان نیز برای سپاهان مسابقه داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.