12

هفته پنجم لیگ فوتسال/ تساوی دختران کویر و نفت به سود رقبا / حفاری و سپیدرود ادامه می دهند

  • کد خبر : 10165
  • 16 شهریور 1397 - 19:40
هفته پنجم لیگ فوتسال/ تساوی دختران کویر و نفت به سود رقبا / حفاری و سپیدرود ادامه می دهند

هفته پنجم از لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری 5 بازی برگزار شد و تیم های ملی حفاری خوزستان و سپید رود تهران به روند بردهای پیاپی خود ادامه دادند. پارس آرای شیراز بالاخره باخت و نماینده خراسان رضوی همچنان در حسرت کسب امتیاز باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران امروز جمعه 16 شهریور 97 برگزار شد و در روز استراحت تیم مس رفسنجان ، سایر تیم ها به میدان رفتند و صدرنشینی ملی حفاری خوزستان و سپیدرود تهران تمدید شد.

دختران کویر مس کرمان 1 پالایش نفت آبادان 1 ؛ تساوی به سود رقبا

از دست دادن امتیاز در بازی کرمان برای دختران کویر مس کرمان و پالایش نفت آبادان ، بهترین خبر ممکن برای سایر تیم ها بود. گرچه کرمانی ها در بازی قبل به حفاری باخته بودند و آبادان نیز یک شکست برابر سپیدرود در کارنامه داشت اما واقعیت این است که این 2 تیم برای هر رقیبی، حریف سرسخت و چغری محسوب می شوند.

در مسابقه کرمان ، هر دو تیم برد می خواستند اما مجبور شدند به اولین تساوی فصل خود بسنده کنند. نجمه کریمی نسب عادت گلزنی خود را ترک نکرد و در این بازی نیز یک گل مهم زد اما گل او فقط یک امتیازی بود. فاطمه ارژنگی اما برای اولین بار نتوانست برای تیمش گلزنی کند و نوار گلزنی های متوالی او قطع شد.

در ترکیب برزیلی ها ، ساناز فرجام نیا زننده تک گل پالایش نفت بود. این تساوی سبب شد آمار بازی هایی که هر دو تیم در آن برنده نشده اند به 2 بازی برسد و آن ها را از بلند پروازی برای رسیدن به صدر دور کند گرچه تساوی ، همیشه از شکست بهتر است!

پارس آرای شیراز 2 ملی حفاری خوزستان 7 ؛ پایان ماه عسل پارس آرا

به نظر می رسد پایان ماه عسل برای تیم نجمه برزگر فرا رسیده است. آن ها به عنوان تیمی تازه وارد به لیگ برتر ، فصل را با 3 برد پیاپی آغاز کردند و تبدیل به لسترسیتی لیگ فوتسال بانوان شدند اما اوضاع از هفته چهارم در ساری بر وفق مراد پارس آرا نبود. پارس آرا برابر استقلال ساری مساوی کرد و امروز در دیدار براب رتیم قدرتمند حفاری خوزستان 7 بر 2 شکست خورد.

بدین ترتیب رکورد شکست ناپذیری پارس آرا امروز از بین رفت و بدتر این که این اتفاق در خانه افتاد البته کسی هم از پارس آرا انتظار برد برابر حفاری قدرتمند ، باتجربه و مدعی را نداشت. برای تیم زیور بابایی مهتاب بنایی در این بازی هت تریک کرد ، فاطمه پاپی دو گل به ثمر رساند و فرشته خسروی و سحر پاپی دیگر گلزنان حفاری بودند.

بهاره رستم پور و پرستو کهن نیز برای پارس آرا گلزنی کردند. حفاری با این پیروزی همچنان با حداکثر امتیاز در صدر قرار دارد و آمار گل جالبی نیز از خود بر جای گذاشته است.

سپیدرود تهران 8 استقلال ساری 1 ؛ گل سوسن

سپید رود در روز غیبت سارا شیربیگی ، مشکلی با نبود او نداشت زیرا سوسن رضا پور در بهترین فرم قرار داشت و یک تنه 4 گل برای سپیدرود به ثمر رساند. استقلال ساری که باز هم رعنا محمدی ، سرپرست خود را به عنوان مربی در کنار خود داشت نتوانست شگفتی سازی کند.

نسیم نوازنده زننده تم گل تیم استقلال ساری ، بازیکن سرحال این روزهای ساروی ها در بازی امروز به شدت آسیب دید و ممکن است این آسیب دیدگی سبب شود او بازی بعدی استقلال ساری را از دست بدهد.

غیر از 4 گل سوسن رضا پور ، فاطمه شریف در دومین بازی این فصلش بار دیگر دبل کرد و مهناز علیزاده و نسترن مقیمی دیگر گل های سپیدرود تهران را به ثمر رساندند. سپید رود امروز بار دیگر در سالن افشین کاوه به میدان رفت تا شرایط مالی و ادامه حضورش در مجموعه ورزشی غدیر که سالن تمرین خانگی این تیم بود همچنان در ابهام قرار داشته باشد.

سپیدرود همچنان شانه به شانه حفاری پیش می رود. آن ها مثل رقیب خوزستانی خود همه بازی هایشان را برده اند و نقابل این دو تیم نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ خواهد داشت.

پویندگان صنعت فجر شیراز ۷ دریژنو فرخ شهر ۲ ؛ نفس راحت با شهین افلاکی

ستاره این روزهای تیم پویندگان صنعت فجر شیراز به این تیم کمک کرد تا با کسب پیروزی در هفته پنجم ، به پویندگان آرامش بدهد. شیرازی ها مدتی بود که طعم پیروزی را نچشیده بودند و هیچ بهانه ای برای پیروز نشدن ، قابل قبول نبود.

شهین افلاکی که از ابتدای فصل ، یک مهره فوق موثر برای پویندگان صنعت بود در این بازی هت تریک کرد و جایگاهش در جمع گلزنان برتر لیگ را استحکام بخشید. مریم چرخاوی 2 گل زد و یلدا تاجیک و الهام عسگری دیگر بازیکنان گلزن پویندگان بودند.

یاسمن پاک جو و فهمیه کوثری نیز برای دریژنو گلزنی کردند. دریژنو به جز بازی اول برابر استقلال ساری ، تمام 4 بازی بعدی خود را باخته است و شرایط خوبی در جدول ندارد اما پیروزی پویندگان با ستاره زارع به این تیم کمک می کند تا برای رسیدن به بالای جدول ، انگیزه بیشتری داشته باشند.

هیئت خراسان رضوی 1 شهرداری رشت 2 ؛ عجیب ترین بازی فصل!

در یک بازی عجیب تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی در خانه 2 بر یک به شهرداری رشت باخت. مریم حکمتی و عسل بابا زاده برای شهرداری رشت و مریم رضا پور برای هیئت خراسان رضوی گلزنی کردند.

نگته جالب اما این بود که مسابقه ای که قرار بود از ساعت 11 آغاز شود در نهایت دز ساعت 15 و 30 دقیقه پایان یافت. داستان از این قرار بود که تیم شهرداری رشت به غیر استاندارد بودن دروازه ها اعتراض کرد و این اعتراض مورد قبول واقع شد.

با این وجود زمان بسیار طولانی ، نیاز بود تا دروازه های دیگری از خارج از سالن به این سالن انتقال یابد تا این مسابقه برگزار شود. همچنین در اواخر وقت مسابقه یکی از بازیکنان آسیب دید که آمبولانسی برای انتقال او به مرکز درمانی وجود نداشت.

به همین دلیل بازی دوباره متوقف شد تا آمبولانس برای انتقال بازیکن آسیب دیده به سالن برگزاری برسد. در نهایت در یکی از عجیب ترین بازی های فصل ، مسابقه ای که حداکثر باید در ساعت 13 به پایان می رسد کمی پیش از ساعت 16 خاتمه یافت.

تیم هیئت خراسان رضوی همه بازی های خود را باخته است و هنوز امتیازی کسب نکرده. آن ها در بازی با شهرداری رشت مستحق شکست نبودند و توپ و میدان را در اختیار داشتند اما شهرداری رشت از ضد حملات خود بهتر استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.