15

دختران سنگ نورد برتر کشور معرفی شدند/ سلطه زنجانی ها بر سنگ نوردی ایران

  • کد خبر : 10366
  • 17 شهریور 1397 - 22:56
دختران سنگ نورد برتر کشور معرفی شدند/ سلطه زنجانی ها بر سنگ نوردی ایران

هجدهمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور در بخش دختران برگزار شد و برترین دختران سنگ نورد نوجوان و جوان کشور مشخص شدند. سلطه زنجانی ها بر سنگ نوردی ایران باز هم به نمایش گذاشته شد. الناز رکابی های جدید!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات سنگ نوردی نوجوانان و جوانان دختر کشور در پلور برگزار شد که در نهایت نفرات برتر مشخص شدند.

در این رقابت ها در گرایش بلدرینگ ؛ در رده سنی جوانان نگین نجفی از زنجان به مقام قهرمانی رسید و زهرا سیفی از همدان و آزاده کلوشادی از اصفهان در رده های دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.

در مسابقات رده نوجوانان A راحیل رمضانی از همدان قهرمان شد و محیا دارابیان و ثنا عزیز زنجانی از زنجان در رده های بعدی قرار گرفتند. در رده نوجوانان B فاطمه پور بحری راه پیما از تهران به مقام نخست رسید و سیده غزل غیاثی از خراسان رضوی دوم و شیما رستگار از زنجان سوم شدند.

در ماده سرطناب و در رده سنی جوانان نگین نجفی قهرمانی خود را در بلدرینگ، این بار در سرطناب تکرار کرد و دوباره قهرمان شد و همانند مسابقات بلدرینگ ، زهرا سیفی از همدان و آزاده کلوشادی از اصفهان در رده های دوم و سوم ایستادند.

در رده نوجوان B سیده غزل غیاثی از خراسان رضوی ، فاطمه پور بحری راه پیما از تهران و ریحانه سادات موسوی از تهران اول تا سوم شدند و در نوجوان A ، محیا دارابیان از زنجان ، ثناعزیز زنجانی از زنجان و ملیکا راحمی حقیقی از تهران ، 3 نفر برتر لقب گرفتند.

این مسابقات با حضور ۴۶ نفر و ۱۵ تیم برگزار شد. درخشش سنگ نوردان زنجانی بر توان بالای این استان در سنگ نوردی صحه گذاشت و آن ها همچنان حاکم سنگ نوردی دختران ایران هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.