8

بدمینتون غرب آسیا / دختران بدمینتون باز ایران در فینال انفرادی و دوبل

  • کد خبر : 10393
  • 18 شهریور 1397 - 12:54
بدمینتون غرب آسیا / دختران بدمینتون باز ایران در فینال انفرادی و دوبل

مرحله نیمه نهایی مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال در بیروت برگزار شد و ملی پوشان بدمینتون کشورمان با پیروزی برابر حریفان غرب آسیا در قسمت یک نفره و دونفره به مرحله نهایی این رقابتها راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در رقابت‌های یک نفره دختران رده سنی زیر ۱۵ سال فاطمه بابایی برابر بدمینتون باز سوریه دیدار کرد و این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود فاطمه بابایی خاتمه یافت و وی نیز راهی دیدار مرحله نهایی شد.

فاطمه مونس خواه دیگر ملی پوش بدمینتون این رده سنی کشورمان در مرحله نیمه نهایی قسمت یک نفره دختران به مصاف بدمینتون باز دختر سوریه رفت و توانست وی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و به مرحله نهایی راه یابد.

کیمیا آزادواری دیگر ملی پوش بدمینتون رده سنی زیر ۱۷ سال کشورمان در قسمت یک نفره دختران و در مرحله نیمه نهایی این مسابقات برابر حریف اردن خود با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نهایی راه یافت.

همچنین یگانه تفرشی دیگر ملی پوش بدمینتون کشورمان در زیر ۱۷ سال و در مرحله یک نیمه نهایی این پیکارها به مصاف بدمینتون باز سوری رفت و توانست وی را شکست دهد و به مرحله نهایی رقابتهای یک نفره دختران راه یابد.

در قسمت دوبل نیز تیم دونفره فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه زیر ۱۵ سال از ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره لبنان رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به مرحله نهایی راه یافت.

همچنین تیم دونفره کیمیا آزادواری و یگانه تفرشی دختران زیر ۱۷ سال در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره سوریه رفت و با برتری۲ بر صفر برابر این تیم به مرحله نهایی راه یافت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.