قرعه کشی لیگ تیراندازی بانوان/ 7 تیم در برتر و 8 تیم در لیگ دسته اول | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

قرعه کشی لیگ تیراندازی بانوان/ 7 تیم در برتر و 8 تیم در لیگ دسته اول

  • کد خبر : 10476
  • 19 شهریور 1397 - 16:54
قرعه کشی لیگ تیراندازی بانوان/ 7 تیم در برتر و 8 تیم در لیگ دسته اول

فصل جديد ليگ برتر تيراندازي زنان ايران از مهر ماه آغاز مي شود و 7 تيم در اين مسابقات حضور مي يابند. در ليگ دسته اول نيز 8 تيم حاضر هستند و از اويل تيرماه در خط آتش حاضر مي شوند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ با پایان بازی های آسیایی جاکارتا و نیز مسابقات جهانی کره جنوبی ، تیراندازان آماده می شوند تا در رقابت های لیگ تیراندازی مسابقه دهند.

در شرایطی که لیگ برتر تیراندازی مردان 6 تیمی است ، امسال لیگ برتر تیراندازی بانوان با حضور 7 تیم برگزار می شود. نیروی زمینی ارتش، مقاومت، پاس، هیات های قزوین، قم ،خراسان رضوی و همدان تیم های حاضر در لیگ هستند.

فدراسیون تیراندازی می گوید در این دوره از مسابقات تیم میزبان با سایر تیم ها به رقابت می پردازد که امتیاز تیم میزبان با سایر تیم ها محاسبه خواهد شد ضمن اینکه لیگ امسال نیز طبق سال های گذشته با برگزاری فینال همراه خواهد بود.

همچنین لیگ دسته اول تیراندازی زنان از 5 مهرماه با حضور 8 تیم به میزبانی تیم پاس آغاز خواهد شد و تیم های هیات کرمان، گرمسار، انقلاب، ساچمه بیژن ، سرافرازان سپاهان، مقاومت مرکزی و باشگاه البرز به میدان می روند.

هفته نخست لیگ برتر تیراندازی به میزبانی هیات قزوین در بخش بانوان از 6 مهرماه در محل سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.