16

اسکیت اینلاین هاکی قهرمانی آسیا/ سومین پیروزی دختران ایران برابر کره جنوبی

  • کد خبر : 10512
  • 20 شهریور 1397 - 11:42
اسکیت اینلاین هاکی قهرمانی آسیا/ سومین پیروزی دختران ایران برابر کره جنوبی

تيم ملي اسكيت اينلاين هاكي بانوان ایران در سومین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی موفق شد تیم ملی کره جنوبی را شکست دهد. این برد، سومین پیروزی متوالی ایران بود و قرار گرفتن تیم ملی روی سکو را تضمین کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی ایران امروز سه شنبه در سومین مسابقه خود در خاک کره جنوبی برابر میزبان قرار گرفت و سومین برد در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

پیروزی 4 بر 2 ایران بر کره جنوبی پس از قربانی کردن تیم های چین و هند به دست دختران اسکیت باز ایران به دست آمد. حالا ، حداقل برنز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی است اما آن ها برای این که به سوی طلا خیز بردارند باید 2 بازی دیگر برابر ژاپن و چین تایپه برگزار کنند.

ایران  روز چهارشنبه ٢١ شهريور ماه به مصاف ژاپن و پس از آن روز پنجشنبه ٢٢شهريور ماه به دیدار چين تايپه می رود. دختران اسکیت هاکی ایران چین را 4 بر یک و هند را 3 بر صفر شکست داده اند.

کاوه صدقی (سرمربی) مارینا فاگواگا (مربی )، هدی احمد بیگی ، اعظم سنایی، مرضیه سید قندی، مارال راسخی، هلیا سوهانی ،نگار ارجمند ، حدیثه پور هاشمی، هانیه آقا محمدی ، صدف منصوری، فاطمه اسماعیلی ، الهام مدیر دهقان، آرزو ایزدی و مریم ولی پور نفرات اعزامی به کره جنوبی هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.