16

چالش پینگ پنگ بازها از زبان اشتری: روکش راکت تنیس روی میز : 800 هزار تومان البته اگر پیدا شود!

  • کد خبر : 10589
  • 21 شهریور 1397 - 10:34
چالش پینگ پنگ بازها از زبان اشتری: روکش راکت تنیس روی میز : 800 هزار تومان البته اگر پیدا شود!

مهشید اشتری با اشاره به این موضوع که تمام هدفش کسب سهمیه المپیک 2020 است گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا میدان خوبی برای کسب تجربه بود چرا که با ابرقدرت‌های این رشته رقابت کردیم. مهشید البته به مشکل خاص پینگ پنگ بازها اشاره کرده : قیمت 800 هزار تومانی روکش راکت تنیس روی میز البته اگر پیدا شود!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مهشید اشتری ملی پوش جوان تنیس روی میز ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص این بازی‌ها اظهار کرد: بعد از المپیک مهم‌ترین رقابت‌ها ، بازی‌های آسیایی به شمار می‌آید تمام ابرقدرت‌های تنیس روی میز جهان در واقع 10 نفر برتر رنکینگ جهان از آسیایی شرقی هستند.

وی افزود: درست است حضور افراد قدرتمند کار ما را دشوار می‌کند اما رقابت و بازی با آنها سبب افزایش تجربه ما می‌شود میدان بازی‌های آسیایی من را به پختگی نسبی در این رشته رساند بازی با چین، قطر و هند تجربیات خوبی را برای من به ارمغان آورد.

ملی‌پوش تنیس روی خراسان رضوی تصریح کرد: تمام هدفم حضور در المپیک 2020است؛ یک سال است اردوهای شبانه روزی ما آغاز شده  و از این به بعد نیز به ساعت تمرینم اضافه می‌کنم تا به هدفم برسم برای رسیدن به این مقصد رقبا و موانع زیادی برسر راهم وجود دارد اما من با انگیزه و قدرت به راهم ادامه خواهم داد.

اشتری خاطرنشان کرد: امسال باید در کنکور شرکت کنم تلاش می کنم درکنار ورزش درسم را نیز ادامه دهم فکر می کنم شرایط دانشجویی خیلی بهتر از دانش آموزی است چرا که دانش آموزان هر روز ملزم به حضور در کلاس درس هستند و این زمان زیادی را از ورزشکار می‌گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: هر ورزشکاری نقطه ضعفی دارد که اگر آن را برطرف کند قطعا نتایج و روند کار متفاوتی را شاهد خواهد بود ؛ آمادگی جسمانی مهم‌ترین ویژگی ورزشکاران به حساب می‌آید تمام تلاشم را به کار می گیرم تا از نظر قوای بدنی بیش از پیش نیرومند شوم.

اشتری عنوان کرد: وزشکاران نیاز به حمایت مالی دارند نبود اسپانسر بزرگترین معضل ورزش به شمار می‌آید در این شرایط اقتصادی ما هر دو ماه یک بار باید روکش راکت تنیس روی میز عوض کنیم که هزینه آن 800 هزار تومان بود در حال حاضر نه تنها قیمت آن اضافه شده بلکه پیدا کردن آن نیز سخت شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.