17

مایوس کننده؛ لغو سفر الناز رکابی به مسابقات اتریش و آلمان به دلیل عدم صدور ویزا

  • کد خبر : 10604
  • 21 شهریور 1397 - 19:21
مایوس کننده؛ لغو سفر الناز رکابی به مسابقات اتریش و آلمان به دلیل عدم صدور ویزا

الناز رکابی ستاره تیم ملی سنگ نوردی زنان ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ، از لغو سفرش برای حضور در مسابقات [جهانی اینسبروک اتریش و رقابت های آدیداس راک استارز اشتوتگارت آلمان خبر داده است آن هم به این دلیل که اتریش و آلمان برای او و سایر اعضای تیم ملی ویزا صادر نکرده اند.

به گزارشپایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ الناز رکابی ، سنگ نورد زنجانی تیم ملی پس از بازی های آسیایی جاکارتا خود را برای رویدادهای آتی سنگ نوردی آماده می کند اما اکنون مجبور است قید حضور در 2 تورنمنت مهم را که منتظر فرا رسیدن آن ها بوده بزند.

قضیه از این قرار است که سفارت آلمان و اتریش ویزای الناز رکابی و سایر ملی پوشان سنگ نوردی ایران را برای حضور در مسابقات جهانی اینسبروک اتریش و رقابت های آدیداس راک استارز اشتوتگارت آلمان صادر نکرده اند. اتفاقی که بار اول نیست که اتفاق می افتد و احتمالا در آینده باز هم از این دست خبرها خواهیم شنید.

روز گذشته بود که سفارت ایتالیا نیز از صدور ویزا برای تیم ملی اسکی روی چمن بانوان ایران که قرار بود در مسابقات جهانی اسکی روی چمن شرکت کنند امتناع کرد. این شرایط ، برای ورزشکارانی که نیاز به حضور در رقابت های بین المللی دارند ناامید کننده است.

الناز رکابی در این باره در صفحه شخصی اش نوشته است:

“مسابقه بزرگ جهانی در کشور اتریش که هر دو سال یکبار برگزار میشه و معتبرترین مسابقه فدراسیون جهانی هست چند روزیه در حال برگزاریه و متاسفانه من به دلیل مشکل در گرفتن ویزا به همراه مابقی اعضای تیم پسران این تجربه بزرگ رو از دست دادیم، همه کشورا نمایندگانی تو هر رشته دارن و جای دخترای ایران خیلی خالیه!
و از طرفی دوهفته دیگه یکی از مسابقات جذاب سال که شرکت آدیداس در آلمان برگزار خواهد کرد و من به خاطر قهرمانی در مسابقه گورتکس٢٠١٦ این دومین سالی هست که دعوت میشم ولی باز متاسفانه دومین سالی هم هست که به مشکل ویزا بر می‌خورم و نمیتونم برم!
میگن همه ورزشکارهای دیگه هم همین مشکل ویزا رو دارن و نمیتونن به مسابقاتشون یا تمریناتشون برسن واقعاً متاسفم برای ورزشمون! ماه‌ها تلاش و تمرین و صبوری کردم تا این ماه پر از مسابقه به رسه ولی حیف…”

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.