23

خراسان رضوی قهرمان کبدی نوجوانان دختر کشور شد/ پیروزی در فینال با اختلاف 50 امتیاز!

  • کد خبر : 10649
  • 22 شهریور 1397 - 12:38
خراسان رضوی قهرمان کبدی نوجوانان دختر کشور شد/ پیروزی در فینال با اختلاف 50 امتیاز!

مسابقات کبدی قهرمانی کشور صبح پنج شنبه 22 شهریور با برگزاری دیدار فینال در اراک به پایان رسید، دختران کبدی‌کار خراسان رضوی با پیروز مقابل گلستان در فینال قهرمان این دوره از مسابقات شدند و با اختلافی قاطع حریف را شکست داده و جام را بالای سر بردند.

به گزارشپایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات کبدی قهرمانی کشور از 19 شهریور ماه با حضور 21 تیم در اراک آغاز شد و کبدی‌کاران با رقابت در چهار گروه به مرحله حذفی صعود کردند و در نهایت فینال مسابقات بین دو تیم خراسان رضوی و گلستان صبح امروز پنج شنبه 22 شهریور برگزار شد.

در این مسابقات و پس برگزاری دور گروهی ، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در حالی برگزار شد که البرز در یک بازی نفس گیر و شانه به شانه 45 بر 44 آذربایجان شرقی را حذف کرد ، گلستان 29 بر 26 تیم سرسخت تهران را از دور مسابقات خارج کرد ، مرکزی 58 بر 27 اردبیل را برد و به نیمه نهایی رسید و خراسان رضوی نیز 49 بر 13 قزوین را مغلوب کرد.

خراسان رضوی در مسابقه نیمه نهایی 49 بر 11 تیم مرکزی ، میزبان مسابقات را شکست داد و گلستان نیز 51 بر 27 برابر البرز پیروز و فینالیست شد تا بدین ترتیب تیم های کبدی مرکزی و البرز مقام سوم مشترک نوجوانان کشور را کسب کنند.

تیم خراسان رضوی که در این دوره عملکرد چشمگیری داشت و تمام مسابقات خود را با اختلاف حداقل 20 امتیاز برده بود موفق شد در فینال قهرمان ادوار گذشته کشور را با نتیجه 54 بر 4 و اختلاف 50 امتیازی شکست دهد و بر سکوی قهرمانی بایستد.

آیناز فرامرزی، آیناز فرزانه فر، زهرا عابدی، زهرا نادری نژاد، فاطمه معلمی، سهیلا قربانی، سارا حشمتی، سحر عباس آبادی، زینب جانگداز، مهتاب مرتضی پور، فهیمه فرهمند و سمیرا قادری جوان اعضای تیم خراسان رضوی  با هدایت سمانه افخم در این دوره از مسابقات بودند.

صغری روح بخش شیوایی نایب رئیس فدراسیون کبدی شخصا در اراک حضور یافت و مسابقات را از نزدیک به نظاره پرداخت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.