22

پایان دور رفت در سیرجان؛ درنای کرج در صدر جدول لیگ برتر تنیس بانوان

  • کد خبر : 10881
  • 24 شهریور 1397 - 17:26
پایان دور رفت در سیرجان؛ درنای کرج در صدر جدول لیگ برتر تنیس بانوان

دور رفت مسابقات تنیس لیگ برتر بانوان کشور به میزبانی سیرجان پایان یافت و تیم درنای کرج قهرمان دور رفت این مسابقات شد اما آن ها برای تثبیت قهرمانی خود و گرفتن جام باید به خانه برگردند و در کرج میزبان دور برگشت باشند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مرحله رفت لیگ برتر تنیس بانوان در سیرجان به پایان رسید و درنای کرج در صدر جدول لیگ برتر تنیس بانوان قرار گرفت. بر خلاف مدل های برگزاری لیگ در سایر رشته ها ، مسابقات تنیس به صورت متمرکز و رفت و برگشت برگزار می شود.

در آخرین روز این مسابقات در دور رفت درنای کرج برابر تیم ایلیا گستر سیرجان قرار گرفت که در بازی اول مهتا خانلو در برابر میترا ابراهیمی ۶-۱ و ۶-۱ به برتری رسید و در مسابقه دوم کیمیا اسبقی پور با نتایج ۶-۳ ۶-۷ ، ۶-۳ نتیجه را به شهرزاد بانی سعید واگذار کرد و سرانجام در مسابقه دوبل، تیم درنای کرج با نتایج مشابه ۶-۳ ، ۶-۳ پیروز میدان شد

بدین ترتیب در پایان دور رفت لیگ برتر تنیس بانوان،  تیم های درنای کرج ، پایا چوب تبریز و ایلیا گستر سیرجان در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند .درنای کرج با ترکیب مهتا خانلو، کیمیا اسبقی پور و ندا صدوقی نور آبادی به عنوان بازیکن و زهرا مقدسی به عنوان سرپرست در این مسابقات شرکت کرد.

گرچه به تیم قهرمان نیم فصل جام نمی دهند اما به نظر می رسد همه چیز برای قهرمانی درنای البرز آماده است. آن ها این شانس را دارند تا جام را در خانه بالای سر ببرند زیرا دور برگشت مهر ماه در کرج به انجام می رسد و شرایط برای قهرمانی درنا مهیا خواهد بود.

تیم های دانشگاه شهید بهشتی ، پایا چوب تبریز ، هیئت تنیس کرمان و هیئت تنیس سیرجان دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر تنیس بانوان هستند. سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سحر حاج میرزایی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.