17

پایان باشکوه مهسا کیادلیری در رده نوجوانان ؛ حضور در کن و ورود به دنیای تازه

  • کد خبر : 10896
  • 24 شهریور 1397 - 19:51
پایان باشکوه مهسا کیادلیری در رده نوجوانان ؛ حضور در کن و ورود به دنیای تازه

مهسا کیادلیری تکواندوکار مازندرانی توانست در مسابقات نوجوانان دختر کشور در زنجان دوباره توانایی های خود را نمایش بگذارد. او در وزن دهم و به اضافه 68 کیلوگرم خود و مازندران را طلایی کرد. مهسا می گوید قرار است اهدافش را با قدرت در رده جوانان جستجو کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ مهسا کیادلیری ستاره مازندرانی تکواندوی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی کشور در زنجان دوباره درخشید و طلای وزن دهم را بر گردن آویخت.

مهسا توانست حریفانش را با اختلاف قاطعی شکست دهد و در فینال هم برابر یلدا رنجبر ، نمایش بسیار خوبی داشت. حالا ، او در آستانه خروج از رده سنی جوانان و ورود به دنیایی تازه و میدانی دشوار اما همراه با چالش های جذاب است. مهسا کیادلیری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد این مسابقات توضیح داده است:

افت کرده بودم اما برگشتم

چند روز پیش از این که به مسابقات زنجان برویم از اردوی المپیک جدا شدم. تا آخرین لحظه در اردو بودم و در نهایت با اجازه از استاد صفر پور به تیم مازندران پیوستم تا آماده مسابقات نوجوانان کشور شوم.

در اردوی المپیک و در اواخر اردوی جهانی ، کمی از نظر روحی دچار مشکل شده بودم و افت کرده بودم. در حقیقت با کمک مربیانم توانستم توان روحی ام را بازیابی کنم. تلاشم را بیشتر کردم و جواب زحماتم را در مسابقات کشوری گرفتم.

پیروزی های متوالی با اختلاف های 20 امتیازی

در مسابقات زنجان همه چیز خوب پیش رفت. 5 مسابقه داشتم و در فینال با یلدا رنجبر روبرو شدم. در بازی اول با کردستان مشکل خاصی نداشتم و در مسابقات دوم، سوم و چهارم با حریفان خراسان رضوی ، گیلان و کرمانشاه با اختلاف 20 امتیازی پیروز شدم و فینال را هم 17 بر 9 از یلدا رنجبر بردم.

امسال بر خلاف سال های گذشته قدرت در بین استان ها تقسیم شده بود و استانی نبود که بازیکن خوب و باکیفیت نداشته باشد. این موضوع کمک کرد تا مسابقات در کیفیت خیلی خوبی به سرانجام برسد.

حضور در کن و آمادگی برای انتخابی جوانان

سال بعد به مسابقات نوجوانان آسیا نمی رسم چون رده سنی من وارد جوانان می شود. امسال در لیگ در تیم لوازم خانگی کن مسابقه می دهم و به زودی در وزن ششم یعنی منهای 67 کیلوگرم در انتخابی جوانان شرکت می کنم.

سطح مسابقات جوانان قطعا بالاتر از نوجوانان است. سال گذشته هم در انتخابی دوم جوانان شرکت کرده بودم و در وزن منفی 57 کیلو برابر طیبه پارسا بازنده شدم. با این حال امیدوارم در همین وزنی که هستم بهترین نتیجه را بگیرم و فیکس شوم.

قرعه بد باعث شد قهرمان نشویم

در تیم نوجوانان مازندران بازیکنان خوبی مثل نازنین تنکابنی و زهره حسن نتاج و هانیه حسن نژاد داشتیم که همگی چهره های شناخته شده و مدال آوری هستند.

شاید قرعه بد و شاید هم رها کردن بازی برای لحظه ای، باعث شد که هانیه حسن نژاد و نازنین تنکابنی طلا نگیرند. بازیکنان خوبی داشتیم اما قرعه خوبی به ما نخورد و اگر در قرعه کمی خوش شانس بودیم شاید می توانستیم در نهایت قهرمان شویم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.