لیگ جهانی کاراته در برلین / تکرار سرنوشت باقری ، خاکسار و کاتاروها برای حمیده عباسعلی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

لیگ جهانی کاراته در برلین / تکرار سرنوشت باقری ، خاکسار و کاتاروها برای حمیده عباسعلی

  • کد خبر : 10909
  • 25 شهریور 1397 - 12:12
لیگ جهانی کاراته در برلین / تکرار سرنوشت باقری ، خاکسار و کاتاروها برای حمیده عباسعلی

ششمین مرحله از لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان در حالی در برلین برگزار می شود که حمید عباسعلی سومین و آخرین نماینده کاراته ایران در بخش انفرادی هم به سرنوشت هم وطنان خود دچار شد و خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از این طراوت خاکسار در کومیته انفرادی ، نگین باقری در کاتای انفرادی و دختران کاتاروی تیمی ایران نتوانستند از مراحل اولیه کاراته وان برلین عبور کنند آخرین امید ایران برای موفقیت بانوان کاراته کا در لیگ جهانی کاراته در برلین به ثمر ننشست.

حمیده عباسعلی کاراته کای وزن به اضافه 68 کیلوی ایران در مسابقه اول خود برابر سون ون ژو از چین تایپه پیروز شد و در دور دوم به حریف مجار باخت و پس از حذف کاراته کای مجارستان در دور بعد ، عباسعلی نتوانست به جدول شانس مجدد برسد.

این اتفاق دقیقا برای نگین باقری و طراوت خاکسار نیز رخ داده بود. نگین باقری هم در دور اول لیگ جهانی کاراته در برلین به حریف نامدارش باخت و شانس ورود به رپه شارژ را پیدا نکرد و طراوت خاکسار نیز گرچه بازی اول را برد اما در دور دوم بازنده شد و با شکست حریفش در دور بعد ، وی نیز نتوانست وارد جدول شانس مجدد شود.

تیم کاتای ایران نیز در لیگ جهانی کاراته در برلین با ترکیب الناز تقی پور, نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده ۳ بر ۲ مغلوب صربستان شد و با شکست صربستان در دور بعد ، از راه یابی به شانس مجدد بازماند.

دختران کاراته کای ایران در مهر ماه مرحله بعدی لیگ جهانی را در ژاپن در پیش دارند و سپس نوبت به مسابقات جهانی کاراته در آبان ماه می رسد که میزبان آن اسپانیا است. این در حالی است که چالش اصلی برای آماده سازی تیم های ملی کاراته ایران کمبود منابع مالی برای پشتیبانی تیم ها و ورزشکاران است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.