14

آمار بازی با تیم ملی والیبال بانوان ؛ دریس محمودی بلندترین ؛ مونا آشفته 17 ساله تیم ملی

  • کد خبر : 10988
  • 26 شهریور 1397 - 12:33
آمار بازی با تیم ملی والیبال بانوان ؛ دریس محمودی بلندترین ؛ مونا آشفته 17 ساله تیم ملی

تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین مسابقه خود در کاپ آسیا موفق شد 3 بر 2 قزاقستان را شکست دهد و دو بازی دیگرش در مرحله گروهی را به ترتیب برابر فیلیپین و استرالیا برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دختران والیبالیست ایران با پیروزی بر قزاقستان ، برای اولین بار تیمی از آسیای میانه را در کاپ آسیا شکست دادند. به عبارت دیگر قزاقستان دومین تیمی شد که در تاریخ کاپ آسیا به ایران باخته است.

بلند قامت ترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران ، مونا دریس محمودی است که 188 سانتی متر قد دارد. فیزیک او البته باعث شده او سنگین وزن ترین عضو تیم ملی هم باشد. مونا 90 کیلوگرم وزن دارد. نگار کیانی 168 سانتی متری هم کوتاه ترین بازیکن ماست.

جوان ترین بازیکن تیم ملی در کاپ آسیا مونا آشفته است که یکی از بازیکنان ایران در مسابقات جوانان آسیا با تیم ابراهیم وادی هم بود.  او تازه در بهمن 18 ساله می شود و احتمالا جوان ترین بازیکن تیم ملی در ادوار این مسابقات نیز به حساب می آید. مائده برهانی نیز با 30  سال ، مسن ترین عضو تیم ملی والیبال بانوان است و باید دید آیا او در سال 2020 و در 32 سالگی هم حضور در کاپ آسیا را تجربه می کند یا خیر.

پیروزی بر قزاقستان سومین برد ایران در تاریخ کاپ آسیا بود. همچنین ایران هرگز در مسابقاتی که به ست پنجم کشیده شده بود برنده نشده بود گرچه فقط یک بازی در تمام 4 دوره گذشته حضور ایران برای تیم ملی ما به ست پنجم رفته بود که آن را باخته بودیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.