20

جواد مهرگان: تمام بازیکنان نقش خود را به درستی ایفا کردند

  • کد خبر : 11098
  • 27 شهریور 1397 - 12:36
جواد مهرگان: تمام بازیکنان نقش خود را به درستی ایفا کردند

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان گفت: امروز با سرویس هایی که زدیم توانستیم استرالیا را تحت فشار بگذاریم و از نظر من تمام بازیکنان نقش خود را به درستی ایفا کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی بانوان بعد از بازی مقابل استرالیا و کسب پیروزی برابر این تیم گفت: امروز برنامه بازی خوبی داشتیم که به خوبی هم در زمین اجرا شد. با سرویس هایی که زدیم استرالیا را تحت فشار قرار دادیم. گاهی سرویس ها را قطری و در مواقعی مستقیم می زدیم چون می دانستیم پاسور حریف با هر مدل کجا پاس می داد.

او ادامه داد: سیستم دفاع و توپ گیری مان را تنظیم کردیم چون می دانستیم آن ها ما را آنالیز کرده و حمله ما را می دانند. پاسورمان را عوض کردیم همین باعث شد تا حمله ما برای آن ها شناخته شده نباشد.

مشاور فنی تیم ملی ایران با اشاره به ترکیب متفاوتی که در ابتدا به زمین فرستاد، گفت: ترکیب متفاوت بود چون می دانستیم حریف ما را آنالیز کرده است. هر 14 بازیکن ما در اختیار تیم هستند به همین دلیل دستمان باز است. نفرات جایگزین هم به خوبی کار کردند و می توانم بگویم هر 14 بازیکن نقش خود را به درستی ایفا کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.