16

اظهارنظر دختران ملی پوش والیبال بعد از برتری برابر استرالیا

  • کد خبر : 11109
  • 27 شهریور 1397 - 13:23
اظهارنظر دختران ملی پوش والیبال بعد از برتری برابر استرالیا

بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران بعد از برتری برابر استرالیا در جام کنفدراسیون ها از پیشرفت تیم نسبت به سال های گذشته سخن گفتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ ندا چملانیان بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران بعد از بازی مقابل استرالیا و برتری مقابل این تیم در جام کنفدراسیون ها گفت: بازی خوبی بود. همه تمرکز ما این بود که این بازی را ببریم و به عنوان صدرنشین در مرحله بعد مسابقه دهیم.

او ادامه داد: خدا را شکر می کنم توانستیم با سرویس های خوبی که زدیم حملات قدرتمند استرالیا را خنثی کنیم و با اسپک های تمام کننده برنده بازی باشیم. ما در این مسابقه ها پیشرفت زیادی نسبت به دوره های قبل از نظر روحی، تکنیک و تاکتیک داشته ایم که فکر می کنم به خاطر آرامشی بوده که در اردوها و مسابقه ها داریم.

علیخانی: مهم نیست چه تیمی روبه روی ما بازی می کند

شبنم علیخانی بعد از برتری مقابل استرالیا در سومین دیدار مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون آسیا گفت: بازی خوب و البته سنگینی بود. هر دو تیم تا امروز 2 بازی خود را با نتیجه 3 بر 2 با برد پشت سر گذاشته بودند و امروز برای تعیین سرگروه به مصاف هم رفتند. بازی های ما همیشه با این تیم حساس است اما برای ما مهم نیست چه تیمی مقابل مان بازی می کند و ما فقط برای هدفی که داریم می جنگیم. ما در گروه سختی قرار داریم و از طرفی در یک گروه 4 تیمی قرار گرفته ایم به همین دلیل رقابت ها سنگین است.

علیخانی همچنین درباره دیدار ایران مقابل فیلیپین و قزاقستان، گفت: فیلیپین امسال تیم خوبی را به مسابقه ها فرستاده است اما ما هم تیم سال گذشته نیستیم و با نگرشی جدید به مسابقه ها آمده ایم. ما می توانستیم هر دو بازی قبل را با نتیجه ای بهتر تمام کنیم اما تمرکز نداشتیم. خدا را شکر می کنم که بازی ها را با برد پشت سر گذاشتیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.