10

هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان/ اولین برد ذوب آهن و گریز لارستان از مهلکه نفت و گاز

  • کد خبر : 11435
  • 31 شهریور 1397 - 17:55
هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان/ اولین برد ذوب آهن و گریز لارستان از مهلکه نفت و گاز

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی شهید چمران لارستان در یک بازی پیچیده برابر نفت و گاز گچساران و ثبت اولین برد در کارنامه ذوب آهن اصفهان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ‎ چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان ایران با برگزاری 4 مسابقه سپری شد و در مهم ترین بازی هفته تیم شهید چمران لارستان در مسابقه ای که لحظات پایانی پر التهابی داشت با یک گل اختلاف نفت و گاز گچساران را برد و صدرنشین باقی ماند.

شهید چمران لارستان 32 نفت و گاز گچساران 31 / رهایی از مخمصه

در لارستان ‏، مهم ترین مسابقه هفته چهارم بین تیم های مدعی شهید چمران لارستان و نفت و گاز گچساران برگزار شد. لارستان صدرنشین در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و تجربه و سطح فنی این تیم گچساران را زمین گیر کرد.

برتری 14 بر 11 لارستان در نیمه نخست نشان داد آن ها کار سختی برای پیروزی ندارند. این باور زمانی تقویت شد که لارستان توانست در نیمه دوم اختلاف را افزایش دهد اما قسمت جذاب بازی در دقایق پایانی در انتظار دو تیم بود.

لارستان در اواخر وقت مسابقه به دنبال افزایش فاصله بود اما نتیجه بالعکس شد. از دست دادن توپ و ضد حمله های گچساران که بر خلاف نیمه اول ‏، توام با دقت بود آن قدر اختلاف را کم کرد که بعید نبود لارستان پیروزی را هم از دست بدهد. با این حال لارستان خوش شانس بود که بازی به موقع تمام شد. آن ها همچنان تیم مقتدر و بی رقیب لیگ هستند. صدرنشینی محترم و قدرتمند.

اشتاد سازه خراسان خراسان رضوی 19 ذوب آهن اصفهان 22 / پیروزی اول بر مشهدی های جان سخت

در مشهد ‏، تیم اشتاد سازه خراسان رضوی میزبان ذوب آهن اصفهان بود اما بر خلاف آن چه تصور می شد ذوب آهن را به شدت آزار داد. ذوب آهن که محکوم به پیروزی در این مسابقه بود برتری قاطعی بر حریف خود نداشت و اگر کمی تعلل می کرد بعید نبود که در سومین مسابقه هم دور از برد بماند.

اشتاد سازه در نیمه نخست معادلات را بر هم زد و برنده از میدان خارج شد. بازی در نیمه دوم نیز به کام اشتاد سازه پیش می رفت اما در آخرین دقایق نتیجه تغییر کرد.

ذوب آهن از فرصت سوزی اشتاد سازه نهایت بهره را برد به خصوص این که مشهدی ها 7 ضربه پنالتی را از دست دادند و برد را به ذوب آهن تعارف کردند. ذوب آهن نیز که تیمی بیرحم در ضد حملات است دست میزبان را رد نکرد و در آخرین لحظات از حریف پیش افتاد و بازی را به سود خود پایان داد.

از ذوب آهن انتظار پیروزی قاطعی می رفت اما اشتاد سازه نشان داد تا چه حد استعداد آزار حریفان را دارد.

پترو آموت پویا بوشهر 25 تاسیسات دریایی تهران 34 / بی دردسر

در بوشهر‏‎ ، پترو آموت به اندازه شگفتی سازی در برابر مدافع عنوان قهرمانی توان نداشت. میزبان یک نیمه بد را برابر تاسیسات سپری کرد و بازگشت این تیم در نیمه دوم و ارائه بازی بهتر در این نیمه برای رسیدن به تاسیسات کافی نبود.

در روز خوب راضیه سهرابی ‎، تاسیسات دریایی تیم برتر میدان بود و به حق خود رسید. این پیروزی به تاسیسات کمک کرد تا فاصله اش با شهید چمران لارستان، تیم صدرنشین را حفظ کند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 27 هیئت البرز 24 / برج بلند زردها

در اصفهان ، سپاهان توانست یک پیروزی دلنشین را برابر هیئت البرز به دست بیاورد. بازی اما آسان نبود. جدال دو تیم جوان لیگ – تیم هایی که آینده سازان هندبال ایران را پرورش می دهند – تحت تاثیر درخشش و گل های پرتعداد مرضیه افشاری بازیکن بلند قامت سپاهان قرار گرفت.

افشاری در این بازی و با حمایت هم تیمی اش مهشاد طاهری روزی فوق العاده داشت. در مقابل ترکیب ناهید رضایی و سحر چهار راهی و سایرین نتوانستند پشت سپاهان را به خاک برسانند. البرز بی تردید تیم بسیار خوبی است اما برای پیروزی عنصر یا عناصری کم دارد.

در یک بازی سرعت محور ، دو تیم همپای هم پیش رفتند و هیئت البرز چهره یک تیم بازنده را نداشت اما اگر قرار بود حتما یک تیم برنده باشد ، این برد حق و سهم سپاهان بود. تیم اعظم قینانی در خانه تیمی پرتلاش است که حضورش ، ویترین لیگ ما را تزیین می کند.

مورد جالب این بازی درگیری سمیه اخلاقی سرمربی تیم هیئت البرز با داور بازی بود. اخلاقی اعتقاد داشت داور بازی نسبت به او لفظ نامناسبی به کار برده است. اخلاقی پس از پایان بازی گفت که در این شرایط و با توجه به سختی هایی که تیم هیئت البرز برای حضور در لیگ تحمل می کند ممکن است تیمش دیگر در لیگ شرکت نکند!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.