16

موتور گلزنی رویا کلاتی دوباره روشن شد/ نتایج تیم مهم تر از گلزنی من است

  • کد خبر : 11542
  • 03 مهر 1397 - 12:02
موتور گلزنی رویا کلاتی دوباره روشن شد/ نتایج تیم مهم تر از گلزنی من است

رویا کلاتی بازیکن ارزشمند تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی می گوید کسب نتیجه قابل قبول توسط تیمش مهم تر از گلزنی اوست. کلاتی که 2 هفته بود پایش به گل باز نمی شد دوباره روند گلزنی اش در لیگ برتر فوتسال بانوان را از هفته هفتم از سر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  رویاکلاتی ملی پوش تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی به عنوان یکی از بهترین و باتجربه‌ترین بازیکنان این فصل نماینده خراسان به شمار می‌آید.

او در سال 96 به عنوان بهترین گل زن تیم مشکی پوشان در پایان فصل معرفی شد؛ بعد از آن که شاکله تیم مشکی پوشان از هم پاشید و این تیم تحت عنوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در لیگ حضور پیدا کرد رویا کلاتی جزء معدود نفراتی بود که ماندن در تیم بومی خود را به پیشنهادهای وسوسه کننده دیگر تیم‌ها ترجیح داد و ماند تا در شهر خود گره گشایی کند.

او در ابتدای فصل عملکرد خوبی داشت و توانست گل‌های خوبی را به ثمر برساند اما تنها تلاش‌های رویا برای پیروزی کافی نبود و تیم جوان زهرا بدلی نیاز به تجربه و هماهنگی بیشتری داشت. با ادامه لیگ و در 2 هفته اخیر کلاتی با وجود بازی جنگنده موفق به گلزنی نشده بود؛ اما پس از 2 هفته در هفته هفتم و در بازی با دریژنو فرخ شهر موتور گلزنی ملی پوش مشهدی روشن شد تا علاوه بر 2 گل و یک پاس گل در سه امتیاز تیمش سهم بسزایی داشته باشد.

رویا کلاتی درخصوص عملکردش در هفته‌های اخیر در گفت‌وگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: فوتسال بازی تیمی است و همه نباید گل بزنند هر بازیکن می‌تواند با بازی یا حرکتی مثبت جز گلزنی سبب موفقیت تیمش در بازی شود.

بازیکن هیئت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: همه چیز گل زدن نیست اما چون در سال گذشته هم در تیم مشکی پوشان بیشترین گل زده را من داشتم توقع و انتظارات بیشتر است اما به نظرم بازی خوب و تیمی خیلی مهم تر از موفقیت شخصی است.

وی تصریح کرد: البته باید این را هم بگویم من با این بازیکنان به تازگی همبازی شده ام و آشنا نبودن نسبت به بازی یکدیگر می‌تواند از علت‌های گل نزدن من باشد.

کلاتی عنوان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم، بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای داریم که هر بازی بهتر از گذشته عمل می‌کنند در آینده هم مطمئنم بیش از پیش مثمر ثمر واقع می‌شوند. انشاالله نتایج بهتری را هم کسب کنیم .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.