سمیرا ارم / به دنبال خلق شگفتی در اولین حضور پاراآسیایی ؛ تیراندازان بدون فشنگ ولی آماده | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

سمیرا ارم / به دنبال خلق شگفتی در اولین حضور پارا آسیایی ؛ تیراندازان بدون فشنگ ولی آماده

  • کد خبر : 11698
  • 06 مهر 1397 - 16:18
سمیرا ارم / به دنبال خلق شگفتی در اولین حضور پارا آسیایی ؛ تیراندازان بدون فشنگ ولی آماده

سمیرا ارم پرچمدار ایران در مراسم اختتامیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، گفت: هرچند برای آماده‌سازی با مشکل فشنگ مواجه بودیم، اما تلاش خواهم کرد بهترین عملکرد را به عنوان پرچمدار در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا داشته باشم.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس و به نقل از ایسنا سمیرا ارم  پرچم دار کشورمان در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا در خصوص شرایط‌اش در این رقابت‌ها گفت: چون بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اولین تجربه‌ام است، تلاشم بر این است در آرامش کامل و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای تمریناتم را پیگیری کنم تا با تمرکز بتوانم عملکرد خوبی را در بخش تپانچه بادی 10 متر و خفیف 50 متر داشته باشم.

وی از روحیه بالای خود برای حضور در این رقابت‌ها گفت و ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت ماه در کره جنوبی برگزار شد، بعد از 10 سال توانستم رکورد تپانچه خفیف را جابه جا کنم و سهمیه بازی‌های پاراالمپیک 2020 توکیو را کسب کنم و این اتفاق بسیار خوبی برای من بود تا بتوانم با روحیه خوبی برای بازی‌های پاراآسیایی آماده شوم. امیدوارم با کسب مدال پرچمدار خوبی در اختتامیه بازی‌ها باشم.

ارم یکی ازمشکلات اصلی تیراندازان معلول را کمبود فشنگ و تجهیزات عنوان کرد و افزود: این مساله تاثیر زیادی بر روی تمرینات تیم‌ ‌ملی تیراندازی معلولان داشته است. متاسفانه کمبود فشنگ سبب شده که ما در اردوی قبلی تنها دو جلسه تمرین و در اردوی پایانی که وصل به اعزام است، تنها چهار جلسه تمرین برگزار کنیم و این برای آماده سازی تیراندازان کافی نیست. ما در گذشته از فشنگ‌های خارجی برخوردار بودیم و این فشنگ‌ها در ارتقای عملکرد تیراندازان تاثیر مثبتی داشت، اما در حال‌ حاضر مسوولان حتی قادر به تامین فشنگ‌های ایرانی کافی برای تیراندازان اعزامی نیستند. به‌ هر حال با تمام کمبودها سعی خواهم کرد در بازی‌های پاراآسیایی بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان گفت: این که بگویم در بازی‌های پاراآسیایی به چه مدالی دست پیدا خواهم کرد کار سختی است، اما تلاش خواهم کرد عملکردی که در مسابقات قهرمانی جهان داشتم، در بازی‌های پاراآسیایی نیز تکرار کنم و به بهترین نتیجه‌ ممکن دست پیدا کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.