مرحله دوم تور تنیس روی میز بانوان / تجمع ستاره ها در خانه خواهران شهسواری | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

مرحله دوم تور تنیس روی میز بانوان / تجمع ستاره ها در خانه خواهران شهسواری

  • کد خبر : 11885
  • 08 مهر 1397 - 16:24
مرحله دوم تور تنیس روی میز بانوان / تجمع ستاره ها در خانه خواهران شهسواری

دومین مرحله از مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان دختر کشور در کرمانشاه برگزار می شود. ستاره های برتر ایران شامل 16 نفر از برترین ها در دور گروهی مسابقه نمی دهند و از دور حذفی وارد کارزار می شوند. به کمین نشستگان آرام و ریلکس!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از برگزاری مرحله اول تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور در اصفهان ‎ ، نوبت به مرحله دوم رسیده و این بار دختران پینگ پنگ باز به کرمانشاه می روند. به خانه خواهران شهسواری!

در اصفهان ، همه چیز به کام ندا شهسواری بود. او توانست در فینالی که سخت پیش رفت و مهشید اشتری جوان در آن از ندا پیش افتاده بود در نهایت دختر مشهدی را شکست دهد و قهرمان مرحله اول شود. در بخش دو نفره نیز ملیکا کرمی و مریم فرعی در اصفهان قهرمانی را به دست آوردند.

حالا پس از مدتی نه چندان طولانی ، ندا شهسواری این شانس را دارد تا در خانه ، قهرمانی اش را تکرار کند البته رقبای سرسختش مسیر را برای او ناهموار می کنند. رفیق شفیق ندا ، مریم صامت و خواهرش سارا. در بین جوان ترها هم مهشید اشتری ‏، رقیب فینال اصفهان‏، مدعی جدی است و البته مگر می توان از نام پریناز حاجیلو و مریم فرعی گذر کرد.

پریناز حاجیلو در تور جوانان در اراک قهرمان شد. او و هم استانی اش مریم فرعی به فینال رسیدند و موفقیت بزرگی برای استان البرز رقم زدند. حتی در بدبینانه ترین حالت هم نمی توان انکار کرد که مریم و پریناز به همراه شیما صفایی ، فاطمه جمالی فر و کیمیا رستمی ، این گروه دوست داشتنی آینده ساز تنیس روی میز ایران آرام آرام در حال تصاحب جایگاه بزرگترها هستند.

در کرمانشاه ، 16 ستاره در دور گروهی مسابقه نمی دهند و منتظر 16 رقیب خود هستند که از دل رقابت های گروهی 80 نفره بیرون می آیند. این 16 پینگ پنگ باز در کمین شامل ندا شهسواری ، مهشید صامت ، شیما صفایی ، فاطمه مختار رضایی ، مریم فرعی ، صبا صفری ، منصوره رضایی ، سارا شهسواری . پریناز حاجیلو ، مریم صامت ، فاطمه جمالی فر ، غزاله ملا طالب ، هلیا اصغری ، ملیکا کرمی ، کیمیا رستمی و مهشید اشتری هستند.

جذابیت ها از مرحله حذفی آغاز می شود و کار تا فینال پیش می رود. در مورد قهرمان پیش بینی خاصی دارید؟ بهتر است پیش بینی ها را برای خودتان نگه دارید. هر یک از آن ها می تواند همه پیش بینی ها را نقش بر آب کند!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.