راگبی دختران زیر 18 سال در گرگان / قهرمانی داتیس تهران با پیروزی بر کرمان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19

راگبی دختران زیر 18 سال در گرگان / قهرمانی داتیس تهران با پیروزی بر کرمان

  • کد خبر : 11890
  • 08 مهر 1397 - 17:24
راگبی دختران زیر 18 سال در گرگان / قهرمانی داتیس تهران با پیروزی بر کرمان

مسابقات راگبی دختران زیر 18 سال کشور در گرگان برگزار شد. در رقابتی که 7 تیم در آن حضور داشتند جام قهرمانی به تیم فعال و پر جنب و جوش پایتخت رسید. قهرمان تیمی نبود جز داتیس تهران!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ راگبی برای بسیاری از علاقمندان به ورزش در بین زنان یک رشته مردانه ، خشن و پربرخورد است اما فارغ از این‏، جذابیت های آن ورزشکاران زن زیادی را در اقصی نقاط دنیا از جمله ایران خودمان به سمت توپ خربزه ای و رشته راگبی جذب کرده است.

فدراسیون انجمن های ورزشی با محوریت انجمن راگبی توسعه راگبی زنان را در ایران در دستور کار دارد و یکی از محورها برگزاری مسابقات پایه است. بر همین اساس مسابقات راگبی دختران زیر 18 سال کشور در گرگان برگزار شد و 7 تیم در 2 گروه 3 و 4 تیمی در آن شرکت کردند.

در دور گروهی این مسابقات تیم های نگین خودرو البرز، گلستان و تک ستاره مازندران در گروه یک و داتیس تهران، دانشگاه آزاد کرمان، خراسان رضوی و اتو مسعود مازندران در گروه دوم قرار گرفتند . در نهایت نگین خودرو و گلستان میزبان از گروه اول و داتیس و دانشگاه آزاد کرمان از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در نیمه نهایی گلستان برابر دانشگاه آزاد کرمان قرار گرفت اما از رسیدن به فینال بازماند. داتیس تهران هم در دیگر بازی نیمه نهایی نگین خودرو البرز را شکست داد و فینالیست شد.  میزبان اما پس از ناکامی در رسیدن به فینال در مسابقه رده بندی هم ناکام بود و با شکست برابر نگین خودرو مقام سوم را هم از دست داد.

در فینال داتیس موفق شد 17 بر 5 دانشگاه آزاد کرمان را شکست دهد و جام قهرمانی را به پایتخت ببرد. آن ها به طور واضح برترین تیم در میان 7 تیم حاضر در مسابقات راگبی زیر 18 سال بودند و قاطعانه و بی حرف و حدیث قهرمان شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.