شگفتی در تور تنیس روی میز کرمانشاه / خانم "بنجامین باتن" در مسیر افول | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

شگفتی در تور تنیس روی میز کرمانشاه / خانم “بنجامین باتن” در مسیر افول

  • کد خبر : 12125
  • 12 مهر 1397 - 21:04
شگفتی در تور تنیس روی میز کرمانشاه / خانم “بنجامین باتن” در مسیر افول

به نظر می رسد مریم صامت ستاره کهنه کار گرگانی تیم ملی تنیس روی میز به تدریج به پایان دوران خود نزدیک می شود. چند ماه قبل ، او با امیدواری از تلاش برای المپیکی شدن صحبت کرده بود اما امروز در تور تنیس روی میز کرمانشاه به یک بازیکن 15 ساله اصفهانی باخت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ امروز پنج شنبه 12 مهر اتفاق ویژه در تور ملی تنیس روی میز در کرمانشاه رخ داد. در دومین مرحله از تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور ، یک بازیکن بزرگ به دست یک نوجوان حذف شد.

مریم صامت بازیکن کهنه کار تیم ملی تنیس روی میز و استان گلستان در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر حنانه امیدی بازیکن ۱۵ ساله اصفهانی که نصف صامت سن دارد ۴ بر ۲ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

با این نتیجه و با نگاهی به عملکرد مریم در ماه های گذشته به نظر می رسد دوران مریم صامت “بنجامین باتن تنیس روی میز ایران” رو به اتمام است. البته حنانه امیدی در یک هشتم به پریناز حاجیلو از البرز باخت تا ناآمادگی مریم صامت آشکارتر شود. صامت ، بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ سوئد در دور پیشین تور تنیس روی میز کشور در اصفهان هم نتوانسته بود به نیمه نهایی برسد.

او پیش از این و قبل از اعزام به مسابقات جهانی هالمشتاد در اردیبهشت 97 گفته بود که با گذر زمان در حال یادگیری آموزه های جدید است و هر چه سنش بالا می رود تجارب بیشتری کسب می کند و به بازیکن باکیفیت تری تبدیل می شود اما او در سال 97 چهره موفقی نشان نداده است.

مریم صامت که اعلام کرده بود می خواهد برای کسب سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو بجنگد در دوره گذشته تور بزرگسالان در اصفهان با یک عنوان در دوبل به کار خود پایان داد و در مرحله دوم هم در یک شانزدهم نهایی حذف شد که اتفاقی غیر منتظره بود. البته نباید از رشد و پیشرفت قابل توجه جوانان و نوجوانان تنیس روی میز ایران با سرمایه گذاری خوبی که در سال های اخیر صورت گرفته به راحتی گذر کنیم.

حالا مریم صامت باید یا به فکر تحولی عظیم و بازگشت به اوج باشد یا به تدریج خود را برای خداحافظی با عرصه ملی آماده کند. جایی که جوان های شایسته پشت سر او قرار گرفته اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.