برنامه مسابقات بسکتبالیست های دختر ایران در المپیک جوانان آرژانتین | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

برنامه مسابقات بسکتبالیست های دختر ایران در المپیک جوانان آرژانتین

  • کد خبر : 12205
  • 14 مهر 1397 - 10:28
برنامه مسابقات بسکتبالیست های دختر ایران در المپیک جوانان آرژانتین

برنامه مسابقات تیم ملی بسکتبال 3 نفره دختران ایران در مسابقات بسکتبال المپیک جوانان 2018 آرژانتین مشخص شد و بر این اساس مجارستان اولین تیمی خواهد بود که برابر ایران صف آرایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات بسکتبال بازی های المپیک جوانان آرژانتین ، تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران حریفان خود را شناخت و از یکشنبه 15 مهر به میدان می رود.

تیم های آلمان ، رومانی ، چین و مجارستان حریفان ایران در دور گروهی هستند که ایران روز یکشنبه 15 مهر از ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت محلی به میدان می رود و سپس در همین روز از ساعت 19 با رومانی مسابقه خواهد داد.

پس از دیدار برابر مجارستان و رومانی که به دلیل حضور در شرق اروپا احتمالا تیم هایی نزدیک به هم هستند ، دختران بسکتبال 3 نفره ایران 3 روز استراحت می کنند و روز پنج شنبه 19 مهر ابتدا از ساعت 16 و 30 با تیم آلمان و سپس از ساعت 19 با چین دیدار می کنند.

ساعت رسمی به وقت بوئنوس آیرس ، 6 ساعت و نیم از زمان رسمی ایران عقب تر است. غیر از تیم بسکتبال 3 نفره دختران که 4 بازیکن در المپیک جوانان دارد ، 10 دختر ورزشکار دیگر ایرانی نیز در این مسابقات رقابت می کنند.

بازی های المپیک جوانان در آرژانتین ، سومین دوره این رویداد تازه راه اندازی شده است به طوری که قاره آسیا در 2 دوره گذشته به میزبانی کشورهای سنگاپور و چین ، این مسابقات را برگزار کرده و اکنون کشوری در آمریکای جنوبی دوره سوم را میزبانی می کند.

نزدیک به 4 هزار ورزشکار در این مسابقات از تمامی کشورهای جهان حضور دارند که دختران ایران تقریبا 30 درصد اعضای کاروان اعزامی ایران به آرژانتین را تشکیل می دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.