به جا مانده از جمعه جنجالی شیراز / مربیان نامی نو و پویندگان چه گفتند؟ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

به جا مانده از جمعه جنجالی شیراز / مربیان نامی نو و پویندگان چه گفتند؟

  • کد خبر : 12220
  • 14 مهر 1397 - 15:19
به جا مانده از جمعه جنجالی شیراز / مربیان نامی نو و پویندگان چه گفتند؟

شهناز یاری و ستاره زارع سرمربیان تیم های فوتسال نامی نو اصفهان و پویندگان صنعت فجر شیراز پس از حواشی دیدار دو تیم در شیراز در هفته نهم لیگ فوتسال بانوان در مورد اتفاقات شیراز صحبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان با تساوی نامی نو اصفهان و پویندگان فجر در شیراز همراه بود. مسابقه ای حواشی نیمه دوم آن خبرساز شد.

اتفاق دقیقه 29 بازی و ضربه ای که یک داور آن را آزاد و دیگری آن را غیر مستقیم اعلام کرد و فرزانه توسلی دروازه بان نامی نو نیز به هوای این که ضربه غیر مستقیم بوده آن را رها کرد تا وارد دروازه شود ، در نهایت کار را به وقفه نیم ساعته بازی و در نهایت مردود اعلام شدن گل نسیمه غلامی کشاند.

شهناز یاری نیز در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در مورد حواشی این بازی عنوان کرد: در ابتدای بازی مجبور شدیم 25 دقیقه برای حضور آمبولانس در محل برگزاری مسابقه منتظر بمانیم. اینطور موارد قطعا قانون مشخصی دارد و تا زمان معینی می توان بازی را به تاخیر انداخت نه این که تیم میهمان را هر اندازه که می خواهیم معطل کنیم تا آمبولانس بیاید. ما یک تاخیر طولانی در ابتدای بازی و دیگری در نیمه دوم داشتیم. در این شرایط واقعا نگران آسیب بازیکنانم بودند که به طور مداوم بدنشان سرد و گرم می شد.

او اضافه کرد: باید در این بازی پیروز می شدیم. بازی در اختیار ما بود و آن ها با چنگ و دندان دفاع می کردند و از سازماندهی دفاعی خوبی برخوردار بودند. البته بارها توپ را به تیرک دروازه زدیم ‏، چند موقعیت تک به تک را نزدیم و یک بار هم شوت نسترن مقیمی به طاق دروازه حریف خورد و ممکن است توپ از خط رد شده باشد.

سرمربی تیم نامی نو اصفهان گفت: در صحنه جنجالی بازیکن ما پایش را بالا برد و بازیکن حریف سرش را پایین آورد اما برخوردی صورت نگرفت که ضربه آزاد اعلام شود و خطا، در بدبینانه ترین حالت اگر خطایی بود ‏ بازی خطرناک بود که غیر مستقیم است. داور اول ضربه مستقیم و داور دوم غیر مستقیم اعلام کردند و این موضوع سرچشمه همه مشکلات بود.

یاری گفت: ضربه نسیمه غلامی را فرزانه توسلی اجازه داد تا وارد دروازه شود و بازی را از کنار دروازه شروع کند اما داور اول ناگهان اعلام گل کرد در حالی که توسلی که یک دروازه بان تجربه است این قدر از فوتسال درک دارد که بفهمد یک ضربه مستقیم یا غیر مستقیم است. ملاک او دست داور دوم بود که به علامت ضربه غیر مستقیم بالا رفته بود.

مربی نامی نو ادامه داد: ما نمی خواستیم  ناهماهنگی دو داور عامل باخت ما شود به طوری که یک بار در اهواز قربانی شده بودیم و حرفی هم نزدیم. متاسفانه این مشکلات در وضعیت داوری ما هست. فکر می کنم ما نیاز داریم تا در انتخاب و آموزش داورانمان سخت گیر تر باشیم.

زارع : داور تحت تاثیر اعتراض حریف قرار گرفت

ستاره زارع سرمربی تیم پویندگان صنعت شیراز در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران می گوید: گل دوم تیم ما کاملا صحیح بود اما این که دروازه بان حریف در تشخیص آزاد یا غیر مستقیم بودن ضربه اشتباه کرده دلیل نمی شود که گل سالم ما را برگردانند.

او ادامه داد: داور اول بازی پس از ورود توپ به دروازه وسط زمین را نشان داد و اعلام گل کرد اما انقدر به این گل اعتراض کردند که داور را تحت تاثیر اعتراض خود قرار دادند. این مسائل جای تاسف دارد. ما از داور انتظار داریم قاطع باشد نه این که به راحتی با اعتراض حریف ‏، تصمیمش را تغییر دهد.

سرمربی تیم پویندگان صنعت شیراز گفت: داور من را در نیمه اول به راحتی اخراج کرد اما از اعتراض شدید تیم مقابل به سادگی عبور کرد. مگر داوری تلفنی داریم که بعد از اعتراض حریف به گل مشورت می کنند و تماس می گیرند و کسب تکلیف می کنند؟ ما از این یک امتیاز راضی نیستیم.

نتایج کامل و جدول گلزنان لیگ فوتسال بانوان 97

جدول رده بندی (کلیک کنید)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.