16

بیان محمودی و چالش جدید در فوتبال بانوان ذوب آهن

  • کد خبر : 12274
  • 15 مهر 1397 - 8:55
بیان محمودی و چالش جدید در فوتبال بانوان ذوب آهن

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان آماده می کند. آن ها امسال با یک مربی جدید پا به میدان می گذارند. بیان محمودی از کردستان به اصفهان آمده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل تازه لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه های کشور از اواخر آبان آغاز می شود اما تیم ذوب آهن اصفهان که فصل گذشته ، دو نیم فصل متفاوت داشت اکنون با تغییر بر روی نیمکت خود وارد لیگ برتر بانوان می شود.

بیان محمودی سرمربی تازه ذوب آهن است که از تیم راه یاب ملل کردستان به ذوب آهن آمده است و برای محمودی و زندگی حرفه ای اش به عنوان یک مربی ، چالش جدید در فوتبال بانوان ذوب آهن خواهد بود.  راه یاب ملل فصل گذشته نمایش بسیار خوبی در لیگ برتر بانوان داشت و تیمش را در رده سوم جدول قرار داد اما در نهایت تصمیم به جدایی از راه یاب ملل گرفت.

از سوی دیگر تیم ذوب آهن در لیگ 96 گرچه شروع ناامید کننده ای در لیگ داشت اما در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی گرفت و در پایان در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفت. در این شرایط پیش بینی می شد حضور مژگان مدائم زاده بر روی نیمکت ذوب آهن تداوم یابد اما در اصفهان اتفاقات دیگری افتاد.

باشگاه ذوب آهن درباره علت قطع همکاری با مدائم زاده صحبتی نکرده است و احتمال می رود پایان کار مدائم زاده به دلیل بی میلی شخصی او برای حضور در ذوب آهن بوده باشد. در همین حال مشکلات اقتصادی و مالی در بدنه باشگاه های کشور از جمله ذوب آهن مانع از این می شود که بیان محمودی در ذوب آهن به دنبال هدفی بزرگ مثل قهرمانی باشد.

تمرینات تیم ذوب آهن اصفهان که چند هفته قبل آغاز شده بود ، خیلی زود متوقف شد و قرار است این تمرینات به زودی از سر گرفته شود. ذوب آهن از تیم های با سابقه فوتبال بانوان محسوب می شود و در عرصه ورزش زنان کشور تیم های زیادی دارد که این باشگاه را در موقعیت خاص و برجسته ای قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.