لیگ والیبال بانوان و چالش اسپانسر برای تیمداری | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

لیگ والیبال بانوان و چالش اسپانسر برای تیمداری

  • کد خبر : 12278
  • 15 مهر 1397 - 11:59
لیگ والیبال بانوان و چالش اسپانسر برای تیمداری

فدراسیون والیبال در حال برنامه ریزی برای برگزاری لیگ برتر والیبال بانوان است اما چالش اصلی در این راه ، حضور اسپانسرها برای تیمداری در این عرصه است به طوری که حتی به حامیان مالی که از قبل ، اعلام آمادگی کرده اند نیز نمی توان امید صد در صدی داشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر والیبال بانوان در سال 96 با حضور 7 تیم برگزار شد در حالی که قرار بود تعداد تیم ها به مراتیب بیش از این باشد. حتی تیم هشتم نیز در آستانه شروع لیگ از مسابقات کنار رفت و برنامه لیگ را با مشکلاتی مواجه کردو

در همان لیگ 7 تیمه نیز اوضاع تیم آبنوس در هفته های پایانی به گونه ای شد که فدراسیون والیبال برای به پایان رساندن مسابقات این تیم مساعدت کردند در غیر این صورت لیگ 7 تیمی ممکن بود با 6 تیم پایان یابد و البته بر نتایج مسابقات هم اثر منفی بگذارد.

امسال نیز با وجود این که فدراسیون والیبال از امیدواری برای برگزاری لیگ در بالاترین کیفیت و حضور پررنگ اسپانسرها سخن گفته اما هنوز در این باره تردید وجود دارد. وضعیت اقتصادی صاحبان صنایع و بخش خصوصی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بغرنج شده و جذب آن ها به ورزش بانوان بسیار سخت شده است.

از سوی دیگر ، چالشی که گاهی دیده می شود این است که مرحله اول کار یعنی جذب اسپانسر انجام می شود اما خبری از ماندگاری حامی مالی نیست به طوری که اسپانسر در میانه راه تیم را رها می کند و بازیکنان و مربیان با هزینه های باقی مانده و دستمزدهای پرداخت نشده تنها می مانند.

در این شرایط باید منتظر ادامه وضعیت لیگ برتر والیبال بانوان باقی ماند. به نظر می رسد تنها تیم های منظم لیگ والیبال بانوان پیکان و ذوب آهن باشند و بقیه تیم ها با گام هایی لرزان وارد لیگ شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.