16

پیروزی تیم ملی والیبال نشسته در نخستین دیدار / سرتعظیم رقیب سنتی مقابل سربازان فریبا سلیمانی

  • کد خبر : 12280
  • 15 مهر 1397 - 11:33
پیروزی تیم ملی والیبال نشسته در نخستین دیدار / سرتعظیم رقیب سنتی مقابل سربازان فریبا سلیمانی

سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در حال برگزاری است؛ تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم  والیبال نشسته کشورمان که دچار تغییرات ساختاری و شاکله تیمی شده بود در اولین حضور خود در مسابقات جهانی هلند چندی پیش عنوان نهم را کسب کرد این مسابقات در روند رشد و کسب تجربه بازیکنان جوان ملی پوش‌مان تاثیر به‌سزایی داشته است.

شاگردان فریبا سلیمانی که با آمادگی بالا پا به رقابت‌های پاراآسیایی گذاشتند در اولین دیدار به مصاف حریف سنتی خود ژاپن رفتند؛ این تیم که از حریفان سرسخت تیم ملی در بازی های ۲۰۱۸ جاکارتا به شمار می‌رفت در گام نخست مقابل بازیکنان جوان ایران سرتعظیم فرود آورد.

ملی پوشان ایران که از ابتدا می‌دانستند کار راحتی مقابل ژاپن ندارند با دل جان جنگیدند و در ست اول و در رقابتی نزدیک با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ ژاپن را شکست دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در ست دوم از بتول خلیل زاده به جای فاطمه جهانی در ترکیب تیم استفاده کرد اما این تدبیر مربی هم کارساز نشد و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ واگذار کردند.

بازیکنان ست سوم را قدرتمند آغاز کردند،در این ست ملی پوشان با روحیه و قدرت بیشتر و اشتباهات کمتری موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست دهند.

در ست چهارم نیز با دریافت و دفاع خوب با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند تا ملی پوشان کشورمان در این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یابند.

تیم ملی ایران در مسابقه دوم خود فردا از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی به مصاف اندونزی می روند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.