22

فریده شجاعی؛ نایب رئیس جدید فدراسیون بسکتبال

  • کد خبر : 1239
  • 30 بهمن 1396 - 9:29

به گزارش IWSPORTS ، پس از گذشت چند هفته از خالی ماندن صندلی نایب رئیسی فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی تصمیم گرفت فریده شجاعی نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال و همسر مرحوم منصور پور حیدری را به عنوان نایب رئیس جدید این فدراسیون منصوب کند. شجاعی دکتری فیزویولوژی ورزش، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد […]

به گزارش IWSPORTS ، پس از گذشت چند هفته از خالی ماندن صندلی نایب رئیسی فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی تصمیم گرفت فریده شجاعی نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال و همسر مرحوم منصور پور حیدری را به عنوان نایب رئیس جدید این فدراسیون منصوب کند.

شجاعی دکتری فیزویولوژی ورزش، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی است و پیش از این 7 سال نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال را در کارنامه کاری خود دارد.

وی جانشین فاطمه کرم زاده شده که چندی پیش از سمت خود کناره گیری کرد و پس از سال ها از پست نایب رئیسی امور زنان فدراسیون بسکتبال کنار رفت. استعفایی که موافقان و مخالفان خاص خودش را داشت و حتی برخی بازیکنان و مربیان هوادار کرم زاده خواستار بازگرداندن وی توسط رامین طباطبایی شدند.

با این حال ، رامین طباطبایی با انتصاب فریده شجاعی بر همه زمزمه ها و تلاش ها برای جلب رضایتش به بازگراندن کرم زاده پایان داد و در حالی که از گزینه های بسکتبالی زیادی سخن به میان آمده بود فریده شجاعی را که وی را بیشتر به عنوان یک عنصر فوتبالی می شناسیم به فدراسیون بسکتبال آورد.

شجاعی : من را با بسکتبال غریبه ندانید!

شجاعی در اولین واکنش خود به نایب رئیسی فدراسیون بسکتبال در گفتگویی با خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: حضور من در بسکتبال جای تعجب ندارد چون من سالیان زیادی در بسکتبال ایران حضور داشتم و مربیگری کردم و در واقع خودم بسکتبالیست بودم. من به خانه خودم بازگشتم و از این بابت خوشحالم.

وی در ادامه افزود: با توجه به صحبتی که آقای طباطبایی با من داشتند و خواستند که به فدراسیون بسکتبال بیایم در نتیجه تصمیم گرفتم برای بهبود شرایط بسکتبال بانوان بار دیگر در این ورزش حضور پیدا کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.