17

تنیس بین المللی تهران/ سومی انفرادی و نایب قهرمانی دوبل برای تنیسورهای ایران

  • کد خبر : 12427
  • 17 مهر 1397 - 5:59
تنیس بین المللی تهران/ سومی انفرادی و نایب قهرمانی دوبل برای تنیسورهای ایران

مسابقات تنیس بین المللی جوانان در تهران با کسب مقام سومی در بخش انفرادی و مقام نایب قهرمانی در بخش دوبل یا دو نفره برای تنیسورهای دختر ایران همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های تنیس بین المللی رده سنی جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به پایان رسید و در بخش دختران ، نمایندگان تنیس ایران روی سکو رفتند.

در مساببقات بخش انفرادی یا سینگل ، درسا چراغی و مشکات الزهرا صفی تنیسورهای آینده دار ایران توانستند تا نیمه نهایی پیش بروند اما با شکست برابر نمایندگان تنیس ارمنستان و ترکیه به مقام سوم مشترک رضایت دادند و در فینال نیز یوا آوتیسیان از ارمنستان حریف ترک را شکست داد و قهرمان شد.

در مسابقات بخش دوبل یا دو نفره ، تیم دوبل مشکات الزهرا صفی و ملینا مهرانی توانست به مرحله نیمه نهایی برسد و سپس راهی فینال شود اما در فینال به تیم دوبل یوا آوتیسیان ارمنی و ملیسا یعقوب پور ، تنیسور ترکیه ای ایرانی تبار باخت و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

همچنین تیم دوبل شهرزاد بانی سعید و درسا چراغی از ایران و تیمی از اوکراین نیز به طور مشترک سوم شدند. در این مسابقات در بخش دختران 22 شرکت کننده از کشورهای ایران ، ترکیه ، اکراین و ارمنستان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.