16

آغاز قریب الوقوع لیگ برتر بدمینتون بانوان ؛ احتمال افزایش تیم ها

  • کد خبر : 12443
  • 17 مهر 1397 - 11:39

فصل جدید لیگ برتر بدمینتون بانوان که قرار بود از ۲۰ مهر آغاز شود به تعویق افتاد. بر این اساس قرار است مسابقات رنکینگ کشوری برگزار شود و سپس لیگ برتر بدمینتون بانوان کلید بخورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان در راه است و بدمینتون بازان برجسته ایران برای حضور در لیگ آماده می شوند. تیم دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی امسال نیز در لیگ حضور دارد.

بر اساس برنامه اولیه ، قرار بود فصل جدید لیگ برتر بدمینتون بانوان از جمعه ۲۰ مهر آغاز شود اما فدراسیون بدمینتون تصمیم گرفت برای همکاری با تیم ها و سازماندهی تقویم کاری خود در برگزاری سایر مسابقات لیگ را دیرتر از زمان مقرر آغاز کند.

بدین ترتیب برنامه زمانی آغاز لیگ برتر بدمینتون به زودی اعلام خواهد شد اما بدون تردید آغاز قریب الوقوع لیگ برتر بدمینتون پس از برگزاری مرحله آتی رنکینگ بزرگسالان کشور خواهد بود. فصل گذشته تیم دانشگاه آزاد توانست قهرمان لیگ بدمینتون شود اما ساختار برگزاری این مسابقات تغییر کرده است.

منابع آگاه از حضور ۷ تیم در این مسابقات خبر می دهند که در صورت صحت، ۲ تیم بیشتر از فصل گذشته است با این حال در مورد مدل برگزاری لیگ و جزئیات و زمان آن باید چند روزی صبر کرد.

بدمینتون بانوان در حالی چهره های خوشنامی چون ثریا آقایی ، ثمین عابد خجسته و سارا دلاوری را در خود می بیند که به نظر می رسد نیاز جدی به توسعه تبلیغاتی و رسانه ای دارد. اتفاقی که حامیان مالی و تیم های حاضر در لیگ را به سرمایه گذاری بیشتر و طولانی مدت در بدمینتون زنان دلگرم می کند و این دلگرمی به بازیکنان و مربیان نیز انتقال خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.