16

المپیک جوانان آرژانتین / هانیه بیداد ؛ ناکام در کسب مدال ؛ تلاش برای رتبه 17 تا 24

  • کد خبر : 12447
  • 17 مهر 1397 - 12:28
المپیک جوانان آرژانتین / هانیه بیداد ؛ ناکام در کسب مدال ؛ تلاش برای رتبه 17 تا 24

در ادامه بازی های المپیک جوانان در بوئنوس آیرس آرژانتین ، هانیه بیداد دختر قایقران ایران در رویینگ نتوانست به مراحل بالای مسابقات برسد. او اکنون باید برای رتبه ۱۷ تا ۲۴ مسابقات تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بازی های المپیک جوانان آرژانتین در حالی در قایقرانی رویینگ دنبال شد که هانیه بیداد ؛ ناکام در کسب مدال اکنون در نیمه نهایی E و F که به معنای رتبه های ۱۷ تا ۲۴ مسابقه خواهد داد.

در مرحله مقدماتی مسابقات قایقرانی رویینگ ، هانیه بیداد تنها نماینده ایران در ۲ مرحله مقدماتی مسابقه داد. او ابتدا در یک گروه ۴ نفره با شرکت کنندگانی از گواتمالا ، آلمان و آرژانتین در بین ۴ نفر ، سوم شد تا صعود او در گرو امتیازش از راند دوم قرار گیرد.

در دومین راند در شرایطی که هانیه بیداد نیاز به امتیاز بالایی برای صعود داشت نتیجه راند اول را تکرار کرد و در مصاف با قایقرانانی از چین تایپه ، ازبکستان و کانادا سوم شد و بدین ترتیب با کسب ۶ امتیاز از مجموع ۲ راند ، به امتیاز کافی برای صعود به مرحل بالاتر دست پیدا نکرد.

با این حساب ، پاروزن کرمانشاهی تیم ملی رویینگ جوانان ایران اکنون آماده رقابت برای کسب رتبه ۱۷ تا ۲۴ المپیک جوانان خواهد بود. هانیه بخشی از تیم ملی رویینگ جوانان بود که در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی به مقام سوم رسید.

قایقرانی ایران در بازی های المپیک جوانان در آرژانتین یک نماینده دیگر به نام نیروانا اسدبیگی در ماده اسپرینت اسلالوم دارد. تیم ایران با مربیگری سیما عروجی روانه این مسابقات شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.