12

هندبال باشگاه های آسیا / پایان کار تیم چمران لارستان با یک برد و 4 شکست ؛ پنجم بین 6 تیم

  • کد خبر : 12460
  • 17 مهر 1397 - 17:19
هندبال باشگاه های آسیا / پایان کار تیم چمران لارستان با یک برد و 4 شکست ؛ پنجم بین 6 تیم

تیم هندبال شهید چمران لارستان با شکستی دیگر ، به کار خود در مسابقات هندبال زنان باشگاه های آسیا پایان داد. شاگردان نشمین شافعیان در این رقابت ها یک بازی را بردند و در ۴ مسابقه بازنده شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پرونده مسابقات هندبال زنان باشگاه های آسیا که با حضور تیم هایی از ۴ کشور در قزاقستان برگزار می شد بسته شد و تیم هندبال شهید چمران لارستان در بین ۶ تیم حاضر در این مسابقات پنجم شد.

کسب عنوان پنجمی در این رقابت ها به این معنی بود که ایران هنوز نتوانسته در این رقابت ها و طی ۳ دوره اخیر با رقبای آسیای میانه خود رقابت کند و در این جنگ در شرایط فعلی بازنده است.

آخرین مسابقه تیم چمران لارستان امروز سه شنبه هفدهم مهر برابر آستانه قزاقستان برگزار شد که نتیجه آن ۲۹ بر ۴۰ به سود آستانه بود. چمران هر ۳ بازی خود به ۳ نماینده قزاقستان را واگذار کرد که از بعد فنی ، فاصله هندبال ایران با قزاقستان را نشان می دهد.

دیگر دیدار تیم چمران با تیمی از آسیای میانه ، مقابل تیمی از ازبکستان با برتری حریف همراه بود تا شکاف هندبال آسیای میانه و غرب آسیا همچنان به قوت خود باقی باشد. زور نماینده ایران فقط به نماینده هند ، کشور در حال توسعه و آموزش در هندبال زنان رسید.

مسابقات هندبال باشگاه های آسیا تنها رویداد باشگاهی بین المللی برای تیم های هندبال زنان در قاره آسیا به شمار می رود گرچه تیم های شرق آسیا هرگز تمایلی به حضور در آن نشان نداده اند.

هزینه های اعزام تیم چمران لارستان به این مسابقات به صورت شخصی و خصوصی از سوی مالک این باشگاه ، مسعود راستی پرداخت شده بود در حالی که تیم های دولتی تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران به دلیل مشکلات مالی کشور ، لاجرم از حضور در این تورنمنت انصراف دادند.

تیم چمران در این رقابت ها به طور تقریبی تیم ملی ایران بود. اغلب بازیکنان این تیم عضو تیم ملی ایران هستند و ۲ بازیکن کمکی این تیم شامل مریم یوسفی و راضیه جانباز ، بازیکنان تیم تاسیسات دریایی نیز عضو تیم ملی هستند و شاید با تزریق یک یا ۲ بازیکن دیگر از برترین های لیگ ، چمران یک تیم ملی کامل بود.

نتایج تیم هندبال شهید چمران لارستان در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا:

چمران ایران ۲۵ قیصر قزاقستان ۴۲

چمران ایران ۳۱ تی اسپورت هند ۱۴

چمران ایران ۲۱ آلماتی قزاقستان ۳۱

چمران ایران ۲۲ ای جی ام کی ازبکستان ۲۶

چمران ایران ۲۹ آستانه قزاقستان ۴۰

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.