13

درباره ستاره چابکی ؛ قربانی ستاره داوود!

  • کد خبر : 12518
  • 18 مهر 1397 - 10:51
درباره ستاره چابکی ؛ قربانی ستاره داوود!

ستاره چابکی ، ستاره فراموش شده تکواندوی دختران ایران است. گزینه اصلی برای کسب مدال طلای مسابقات جهانی کانادا به دلیل برخورد با حریفی از اسرائیل از مسابقه انصراف داد. او پس از اتفاق کانادا دیگر در تکواندو دیده نشد!

به گزارش به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ ستاره چابکی در سال ۹۴ در تکواندوی ایران نامی برای خود دست و پا کرد. او به عنوان نماینده وزن منهای ۴۱ کیلوی ایران راهی مسابقات جهانی نونهالان در موجو کره جنوبی شد و با مدال برنز جهان به خانه برگشت. این موفقیت بزرگ زمینه ساز حضورش در مسابقات جهانی نوجوانان در کانادا شد.

در پاییز ۹۵ او در اولین و آخرین حضورش در مسابقات نوجوانان جهان ، جزئی از تیم فاطمه صفر پور در دسته منهای ۴۶ کیلو بود. کانادا اما به جای این که سکوی پرتاب او به سمت موفقیت های بزرگتر باشد ترمز او را کشید و ستاره را متوقف کرد.

یک دور استراحت و یک بازی و یک پیروزی برابر ژاپن و تمام. او در مرحله بعد باید با سیمبرگ از اسراییل مسابقه می داد اما به دلیل این که ورزشکاران ایران نمی توانند برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی به میدان بروند ، او روی شیاپ چانگ نرفت. سیمبرگ نیز شاد و خوشحال ، به مرحله بعد رفت و در نهایت برنز جهانی نوجوانان را بر گردن آویخت.

ستاره چابکی به خانه برگشت. یک رسانه محلی در اصفهان از قول او نوشته :”اصلاً ناراحت نیستم زیرا با بازی نکردن مقابل حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی هم باعث افتخار ایران شدم و هم ارزش کشورم را بالا بردم؛ در واقع در این سن کم علاوه بر قهرمان بودن، در جایگاه یک پهلوان برای کشور افتخار آفریده‌ام. خدایی که این شکست پرافتخار را برایم رقم زد؛ در جایی دیگر جواب تمام سختی‌هایی که متحمل شدم را می‌دهد.”

احتمالا خدا برای پاسخ دادن به سختی هایی که ستاره کشیده بود ، جایی غیر از شیاپ چانگ تکواندو را در نظر گرفته زیرا ستاره پس از آن دیگر به طور جدی در تکواندو دیده نشد. نزدیک به ۲ سال است از او خبری نیست . شاید ستاره ، قربانی رویارویی با ستاره داوود شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.