والیبال فینالیست شد بسکتبال امیدوار به رده‌بندی؛ رکورد شکنی در دوومیدانی : آژانس ورزش زنان ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

پارا آسیایی جاکارتا / والیبال در فینال و بسکتبال در رده‌بندی؛ رکورد شکنی در دو و میدانی

  • کد خبر : 12555
  • 19 مهر 1397 - 0:47
پارا آسیایی جاکارتا / والیبال در فینال و بسکتبال در رده‌بندی؛ رکورد شکنی در دو و میدانی

در سومین دوره بازی‌های پاراآسیای جاکارتا تیم والیبال نشسته بانوان ایران راهی فینال شد همچنین بسکتبال باولیچر با واگذاری بازی خود به دیدار رده راه پیدا کرد تا برای کسب عنوان سوم به رقابت بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پارا آسیایی 2018، نمایندگان کشورمان در ماده پرتاب نیزه بانوان کلاس F۵۷ به مصاف حریفانشان رفتند که امینی موفق به کسب مدال طلا شد.

مهناز امینی با ثبت رکورد ۲۵.۶۸ ضمن کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد آسیا و بازی ها نیز شد. عشرت کردستانی دیگر نماینده کشورمان با رکورد ۱۹.۵۲ به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید. نمایندگان ازبکستان با ۲۴.۱۹ و ویتنام با ۲۳.۰۶ نقره و برنز گرفتند.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی پارا آسیایی جاکارتا به مصاف ژاپن رفت و توانست مقتدرانه بر حریف غلبه کند و راهی فینال شود. شاگردان فریبا سلیمانی در این دیدار ست اول را ۲۵ بر ۱۷ از حریف بردند.

موفقیت های ایران در دومین ست هم ادامه یافت و ست دوم هم با برتری ۲۵ بر ۱۴ ایران به پایان رسید. در ست سوم هم بانوان والیبال نشسته ایران قدرت خود را به حریف نشان دادند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ به پیروزی رسیدند و در نهایت راهی فینال شدند. تیم والیبال نشسته بانوان ایران برای کسب مدال طلا در بازی فینال باید از سد چین بگذرد.

در ادامه رقابت‌های دو و میدانی پاراآسیایی ۲۰۱۸، شیلا حدادی نماینده کشورمان در ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس ادغامی F۵۴/۵۵ به مصاف حریفانش رفت که با ثبت رکورد ۱۵.۱۲ موفق به کسب مدال برنز شد. نمایندگان چین با ۱۸.۲۵ و ۲۳.۳۹ طلا و نقره این ماده را گرفتند.

تیم بسکتبال باویلچر بانوان ایران در سالن بسکتبال ورزشگاه GBK جاکارتا به مصاف تیم پرقدرت ژاپن رفت و با نتیجه ۲۷ بر ۹۶ تن به شکست داد. ژاپنی‌ها در هر چهار کوارتر این مسابقه با نتایج (۶ بر ۲۶)، (۱۲ بر ۲۵)، (۲ بر ۲۰) و (۷ بر ۲۵) پیروز شدند تا فینالیست مسابقات شوند.

بدین ترتیب ژاپن و چین روز جمعه ۲۰ مهر در دیدار نهایی مسابقات بسکتبال باویلچر بانوان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ به مصاف هم می‌روند و تیم‌های ایران و تایلند هم دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.