لیگ برتر فوتسال بانوان تحت تاثیر دربی خوزستان و شمال | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

لیگ برتر فوتسال بانوان تحت تاثیر دربی خوزستان و شمال

  • کد خبر : 12577
  • 19 مهر 1397 - 8:24
لیگ برتر فوتسال بانوان تحت تاثیر دربی خوزستان و شمال

هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۰ مهر برگزار می شود و همه چیز در بازی های این هفته تحت تاثیر ۲ دربی منطقه ای است. یکی دربی شمال بین گیلان و مازندران و دیگری دربی خوزستان بین آبادانی ها و اهوازی ها.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های فوتسال لیگ برتر زنان به روزهای پایانی نیم فصل خود رسیده است و ممکن است در بازی های هفته دهم و یک هفته پیش از پایان نیم فصل ، تیم حفاری خوزستان بتواند قهرمانی نیم فصل را به دست بیاورد.

قهرمان شدن در نیم فصل به 2 دلیل جای شادی ندارد . دلیل اول این که به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند و دلیل دوم این که تیم های برتر لیگ در پایان فصل نیز دوباره درگیر مسابقات پلی آف خواهند شد و این یعنی تیمی که حتی در پایان فصل هم در جای سوم یا چهارم قرار بگیرد هنوز هم شانس قهرمانی در مرحله نهایی را خواهد داشت.

در بازی های هفته دهم لیگ برتر فوتسال ، استقلال ساری در خانه به دیدار شهرداری رشت می رود تا مصاف تیم های شمالی لیگ برگزار شود. استقلال ساری که تنها یک برد در کارنامه دارد می خواهد شهرداری رشت را با شکست روبرو کند اما رشتی ها که تیمی – گاهی نه چندان با ثبات – نشان داده اند از بازیکنان بسیار خوبی بهره مند هستند و در ساری ، امتیاز کامل را می خواهند تا وضعیت خود را در جدول بهتر کنند.

بهره مندی رشتی ها از بازیکنانی باکیفیت و اثر بخش چون نسا احدی ، مریم حکمتی و عسل بابازاده به همراه لیلا زوار کار را برای ساروی ها سخت می کند گرچه آن ها هم بازیکنانی چون ستاره محمدی ، فریبا میرزاجانی ، شیرین اسماعیلی و نسیم نوازنده در اختیار دارند.

گل سرسبد بازی های این هفته در اهواز برگزار می شود و حفاری خوزستان میزبان پالایش نفت آبادان است. دربی خوزستان بر خلاف سال گذشته که دو تیم در جنگ قهرمانی ، رقابت بسیار نزدیک و داغ و پرحادثه ای با هم داشتند ، از نظر حساسیت در جدول به اندازه سال قبل ، پرشور نیست اما در هر حال مصافی بین هم استانی ها و بازیکنانی با نام های آشنا است.

پالایش نفت نشانی از تیم قهرمان سال گذشته ندارد و مدعی قهرمانی نیست اما حفاری تیم برتر فصل تا به این مقطع بوده و در کنار نامی نو امید اول قهرمانی به شمار می رود. حفاری در این بازی در صورت پیروزی قهرمان تیم فصل می شود و به نظر می رسد آن ها به برد در خانه نزدیک باشند. حفاری از ابتدای فصل همه بازی های خود را برده و روی کاغذ برای پیروزی بر پالایش نفت آبادان کار پیچیده ای ندارد مگر این که نفت ، چهره ای غیر قابل پیش بینی از خود رو کند.

چهره های ویژه دربی خوزستان در ترکیب ملی حفاری ، سحر و فاطمه پاپی ، فرشته خسروی و فهیمه زارعی به همراه مهتاب بنایی خواهند بود و در ترکیب آبادانی ها عاطفه عابدی ، مهسا کمالی ، سپیده زرین راد ، اعظم آخوندی و زینب آلبوعلی تاثیرگذار هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.