پارا آسیایی جاکارتا / 2 مدال برای پرتابگران ایران و از خودگذشتگی هاجر صفر زاده برای مدال | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

پارا آسیایی جاکارتا / 2 مدال برای پرتابگران ایران و از خودگذشتگی هاجر صفر زاده برای مدال

  • کد خبر : 12600
  • 19 مهر 1397 - 18:29
پارا آسیایی جاکارتا / 2 مدال برای پرتابگران ایران و از خودگذشتگی هاجر صفر زاده برای مدال

در ادامه بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 اندونزی ، بانوان ورزشکار ایران در پرتاب وزنه و دیسک صاحب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند تا آمار مدال های ورزشکاران زن ایران در دو و میدانی باز هم افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در روز پنجم بازی های پارا آسیایی جاکارتا ، ورزشکاران ایران در دو و میدانی به مصاف حریفان رفتند که در ماده پرتاب وزنه دیسک و در دو کلاس متفاوت ، سهم تلاش دختران ایران یک طلا و یک برنز بود.

در مسابقات برگزار شده در ماده پرتاب وزنه آرزو رحیمی ، بانوی پرتابگر ایران روی پیست رفت و در رقابت با حریفان آسیایی اش ، در ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۲ با پرتابی به طول ۴ متر و ۲۷ سانتی متر به مدال طلای این ماده رسید.

در ماده پرتاب دیسک ، ژیلا یوسفی بانوی ورزشکار کشورمان در کلاس F۴۱/۴۲ با ثبت رکورد ۱۶ متر و ۲۲ سانتی متر صاحب مدال برنز آسیا شد و پایین تر از ۲ نماینده پرتابگر چین قرار گرفت.

راضیه محمودی دیگر نماینده دو و میدانی ایران در روز پنجم بازی های پارا آسیایی اندونزی در ماده پرتاب هم در ماده پرتاب دیسک کلاس F۱۲ با رکورد ۲۹٫۲۳ به عنوانی بهتر از چهارمی نرسید. نمایندگان چین، ازبکستان و چین تایپه مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

همچنین در مسابقه فینال ماده دوی ۴۰۰ متر بانوان در کلاس T۱۲ مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا هاجر صفرزاده،  با حد نصاب ۰۱:۰۶.۸۰ دقیقه به مدال نقره دست پیدا کرد. نمایندگان تایلند و هند اول و سوم شدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که صفرزاده پیش از خط پایان رقابت نزدیک و فشرده‌ای با دونده هندی داشت. وی برای رسیدن به مدال نقره خودش را به سمت خط پایان پرتاب کرد که همین مسئله باعث مصدومیت او شد. بانوی دونده کشورمان بعد از این اتفاقات با کمک کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه و با برانکارد از زمین خارج شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.