المپیک جوانان آرژانتین / پایان کار دختران بسکتبالیست با نمایش آبرومندانه برابر چین | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

المپیک جوانان آرژانتین / پایان کار دختران بسکتبالیست با نمایش آبرومندانه برابر چین

  • کد خبر : 12621
  • 19 مهر 1397 - 20:31
المپیک جوانان آرژانتین / پایان کار دختران بسکتبالیست با نمایش آبرومندانه برابر چین

پرونده حضور تیم بسکتبال ۳ نفره دختران ایران در بازی های المپیک جوانان در آرژانتین بسته شد. تیم تحت فرماندهی الهه دارستانی در آرژانتین هر ۴ مسابقه خود را باخت اما با نمایشی آبرومندانه برابر تیم قدرتمند چین به کار خود پایان داد و چهره خوبی از خود بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ ۴ بسکتبالیست دختر ایران در قالب تیم ملی بسکتبال ۳ نفره جوانان ایران ، بخش مهمی از ترکیب ۱۴ نفره دختران کاروان ایران در بازی های المپیک جوانان بوئنوس آیرس را تشکیل می دادند.

تیم ملی ایران با مربیگری الهه دارستانی پس از این که در ۲ بازی آغازین خود برابر رومانی و مجارستان بازنده شد ، به دیدار آلمان رفت و ۱۹ بر ۹ بازی را به حریف خود واگذار کرد تا رسما از دور مسابقات کنار رود

با این وجود بازیکنان ایران برای بازی آخر برابر چین ، تیم قدرتمند بسکتبال زنان جهان انگیزه های خاص خود را داشتند و نمایشی فوق العاده ارائه دادند. جریان بازی به گونه ای پیش رفت که در اواخر زمان مسابقه ، تماشاگران برای تعیین برنده میخکوب شده بودند و ایران در عین ناباوری شانه به شانه چین پیش می رفت.

از دست دادن فرصت در آخرین ثانیه ها و از سوی دیگر تیزهوشی چینی ها در لحظات حساس نهایی ، سبب شد چین به سختی و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ فاتح این بازی شود. بدین ترتیب ایران با چهره ای از یک تیم سرسخت و محترم و با شکستی آبرومندانه تورنمنت را ترک کرد.

آیدا گل محمدی، فاطمه آقازادگان، هانا بیدار و نگین رسولی پور بازیکنان تیم ملی بسکتبال ۳ نفره جوانان ایران را در آرژانتین تشکیل دادند. این برای نخستین بار بود که بسکتبال ۳ نفره زنان ایران در المپیک جوانان شرکت می کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.