18

پارا آسیایی جاکارتا/ گلبال برنز گرفت ؛ دو و میدانی همچنان طلایی

  • کد خبر : 12690
  • 20 مهر 1397 - 11:25
پارا آسیایی جاکارتا/ گلبال برنز گرفت ؛ دو و میدانی همچنان طلایی

در روزهای پایانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا همچنان بانوان برای کشورمان افتخار آفرینی می‌کنند، در دو و میدانی الناز دارابیان علاوه بر رکورد شکنی توانست مدال طلای پرتاب دیسک را از آن خود کند؛ همچنین در گلبال دختران نابینا و کم بینای کشورمان به برنز بسنده کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه رقابت های دوومیدانی بازی های پارا آسیایی جاکارتا، صبح جمعه ۲۰ مهر در ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس F۵۱، F۵۲ و F۵۳ الناز دارابیان با با ثبت رکورد ۱۰ متر و ۷۱ سانتیمتر موفق به کسب مدال طلا شد.

او علاوه بر کسب مدال طلا، موفق به ثبت رکورد جدیدی در بازیهای پاراآسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به نام خود شد. در فینال این ماده ۴ ورزشکار حضور داشتند که پس از دارابیان نماینده بحرین و هند موفق به کسب مدال های نقره و برنز شدند.

در رشته گلبال، تیم ملی گلبال بانوان ایران در دیدار رده بندی به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به مدال برنز رسید. بانوان گلبال ایران در نیمه نخست این دیدار با حریف تایلندی خود ۲ بر ۲ مساوی کردند.

نیمه دوم با امتیاز گیری تیم تایلند شروع و آنها توانستند ۳ بر ۲ از ملی پوشان جلو بیفتند اما پس از گذشت ۴ دقیقه از بازی بانوان ایران توانستند نتیجه را به تساوی بکشانند. ملی پوشان کشورمان در دقیقه ۹ بازی دروازه حریف را باز کردند و نتیجه ۴ بر ۳ شد. بانوان کشورمان با این نتیجه در جایگاه سوم آسیا ایستادند و موفق به کسب مدال برنز شدند.

در ادامه رقابت های دوومیدانی، در پرتاب وزنه بانوان کلاس F۵۴، مرضیه صدقی نماینده کشورمان موفق به کسب مدال نقره مسابقات شد و در این رقابت موفق به ثبت رکورد ۰۶ متر و ۳۰ سانتی متر شد تا پس از ورزشکار چینی به مدال نقره برسد. مدال برنز این ماده نیز به شهلا حدیدی از کشورمان رسید که وزنه خود را ۰۵ متر و ۸۵ سانتی متر پرتاب کرد.

همچنین در ماده پرتاب وزنه بانوان ماده F۳۴، فرشته مرادی با ثبت رکورد ۰۶ متر و ۰۸ سانتی متر به مدال نقره دست یافت. در این ماده ورزشکار چینی به مدال طلا رسید و نماینده کویت نیز مدال برنز را از آن خود کرد. فائزه کرمانی دیگر نماینده ایران در این رقابت بود که در نهایت به عنوان پنجمی بسنده کرد.

در تیراندازی در فینال تفنگ بادی نماینده کاروان ایران از کسب مدال باز ماند. زهرا غلام زاده در این رقابت ۱۴۴٫۶ امتیاز به دست آورد اما عنوانی بهتر از هفتمی از آن او نشد. در مرحله مقدماتی تفنگ بادی درازکش کلاس Sh۲ با حضور ۱۶ تیرانداز برگزار شد که زهرا غلام زاده با ۶۳۱.۵ امتیاز هشتم شد و به فینال راه یافت. معصومه خدابخشی دیگر نماینده کشورمان نیز با ۶۲۹.۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.