15

ستاره موسوی زیر هجوم مخالفان : انتقاد از تیم ملی کاراته یا گل به خودی منتقدان

  • کد خبر : 12717
  • 20 مهر 1397 - 19:19
ستاره موسوی زیر هجوم مخالفان : انتقاد از تیم ملی کاراته یا گل به خودی منتقدان

ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته با طرح شبهات موجود و برخی مسائل مطرح شده از سوی طیف مخالف افراد کنونی حاضر در تیم ملی و بدنه اصلی بخش زنان فدراسیون کاراته زیر هجوم مخالفان قرار گرفته است. او تاکید می کند عادلانه و شفاف عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی کاراته زنان ایران همواره دستخوش حاشیه بوده است. همواره غایب ها نسبت به حاضران در تیم ملی ارادت معکوس خود را نشان داده اند و معمولا خبری از در نظر گرفتن منافع ملی نیست.

ستاره موسوی که چند ماهی است نفر اول کادر فنی تیم ملی کاراته زنان ایران است اکنون پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در راه مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا در گفتگویی که با سایت فدراسیون کاراته انجام داده به نکات جالبی اشاره کرده است اما این مخالفت ها از کجا می آیند؟

انتقاد از تیم ملی کاراته به خودی خود ، اقدامی منفی نیست اما انتقادات مطرح شده ، شبیه به نوعی خودزنی است. طیف مخالف نسبت به ستاره موسوی این انتقاد را کرده اند که چرا در همه اوزان ، مسابقه انتخابی برگزار نکرده است. انتقادی که از همان ابتدا ، منطقی نیست زیرا زمانی که یک نفر به عنوان سرمربی یک تیم منصوب می شود در عمل دارای استقلال کامل برای اعمال نظرات خود در تیم ملی در همه ابعاد از جمله انتخاب نفرات مد نظرش است.

سارا بهمن یار، پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی ۳ کاراته کایی هستند که ستاره موسوی تصمیم گرفته آن ها را فیکس تیم ملی کند و نیازی ندیده که آن ها در مسابقه انتخابی شرکت کنند. در دو وزن باقی مانده نیز تکلیف با برگزاری مسابقات انتخابی و گزینش نهایی فاطمه چالاکی و رزیتا علیپور مشخص شد.

تیم ملی در بخش انفرادی تکلیف خود را می داند و ۵ نفر در ۵ وزن ،برای ایران روی تاتامی می روند اما در کومیته تیمی ، هنوز تکلیف مشخص نیست و قرار است اعزامی های نهایی طی روزهای آتی مشخص شوند.

شبهه دیگری که برای تیم ملی ایجاد شده فعالیت و مشاوره یک مربی مرد به نام مسعود رهنما در کنار تیم ملی است. موضوعی که دیگر نه خط قرمز است و نه چیز دیگر. همان طور که در تیم ملی والیبال جواد مهرگان مشاور و مربی تیم بود ، در هندبال مربی تیم مردان از نزدیک امور فنی تیم ملی را زیر نظر داشت و در رشته های دیگر هم این موضوع بارها دیده شده است و به نظر می رسد طرح چنین مسائلی ، چیزی جز آب در هاون کوبیدن و گل به خودی از سوی حاشیه سازان نیست.

موضوع دیگر که در محافل مخالف کادر کنونی تیم ملی مطرح شده ، میزان نفوذ نظرات آشوری رئیس فدراسیون بر تیم ملی بانوان است. آیا ممکن است این ایده درست باشد؟ نگاهی به سوابق کاری ستاره موسوی نشان می دهد وی اصولا کسی نیست که دخالت پذیر باشد. از سوی دیگر اگر تیم ملی در هر رویدادی نتیجه نگیرد در نهایت این موسوی یا هر مربی دیگر است که باید پاسخگو باشد و در این شرایط هرگز نمی تواند بگوید که چون رئیس فدراسیون گفت فلانی را بیاور و من آوردم ، پس نتیجه نگرفتیم. هر مربی که بخواهد چنین مطلبی را بیان کند برای همیشه وجهه فنی خود را نابود کرده است.

موضوع عدم حضور موسوی در تمرین تیم ملی در رشت هم مسئله دیگری است که ستاره موسوی در مورد آن توضیح داده است: برای تدریس در استاژ فنی بعداز ظهر روز جمعه که تایم استراحت اردونشین ها بود با هواپیما به مشهد رفتم و عصر همان روز به تدریس پرداختم و صبح روز شنبه و پیش از آغاز تمرینات ملی پوشان به رشت بازگشتم. نمی دانم برخی افراد با طرح چنین مطالبی که صحت ندارد به دنبال چه هستند!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.