هنرهای خانم پرنده : رکورد دار پرش با نیزه ایران و نقاش! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

هنرهای خانم پرنده : رکورد دار پرش با نیزه ایران و نقاش!

  • کد خبر : 12720
  • 20 مهر 1397 - 22:15
هنرهای خانم پرنده : رکورد دار پرش با نیزه ایران و نقاش!

مهسا میرزا طبیبی یک مورد خاص در ورزش ایران است. او یک رشته ورزشی خاص را برگزیده ، نگرشی خاص و متفاوت دارد و البته هنرمندی ذاتی است. خانم پرنده گاهی بر فراز آسمان هنرنمایی می کند و گاهی با دستانش.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دختران ورزشکار و در عین حال هنرمند در ایران ما کم نیستند. آن ها که ظرافت های دخترانه را با روح عمدتا خشن ورزش حرفه ای و قهرمانی در آمیخته اند اما هر بخش از این ابعاد در جای مناسب و مکان مناسب به قوت خود باقی هستند.

تلاش و کوشش دختران ورزشکار معمولا تحسین همگان را بر می انگیزد اما زمانی که هنر  و ورزش در کنار هم قرار می گیرند ، جذابیت این سبک زندگی بیشتر و بیشتر می شود.

کاریکاتور ناهید کیانی پیش از اعزام تیم ملی تکواندو به بازی های آسیایی جاکارتا را که به یاد دارید؟ تصویر فوق ، حاصل دست هنرمند مهسا میرزا طبیبی است. رکورددار پرش با نیزه ایران که با سن و سال کم و در اوج جوانی ، رقیبی در پرش با نیزه ندارد و در آینده از او ، بسیار بیشتر خواهیم شنید.

به عنوان هنرهای خانم پرنده، مهسا با این نقاشی ، هنر را به خدمت ورزش درآورده. او با نیزه ، آرزوها و انگیزه هایش زندگی می کند و هنرهایش ، نشات گرفته از “ذهن زیبا”ی او چشم یک مخاطب را به خود معطوف می کند. این ، جذابیت حوزه ورزش زنان است. همین ترکیب ظرافت ها و زمختی ها. در هم شکستن مرزهایی که تازه متوجه می شویم از ابتدا هم وجود نداشته است…

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.