مسابقات تپانچه قهرمانی کشور / گلنوش سبقت اللهی و هانیه رستمیان اول و دوم شدند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

مسابقات تپانچه قهرمانی کشور / گلنوش سبقت اللهی و هانیه رستمیان اول و دوم شدند

  • کد خبر : 12724
  • 20 مهر 1397 - 20:28
مسابقات تپانچه قهرمانی کشور / گلنوش سبقت اللهی و هانیه رستمیان اول و دوم شدند

رقابت های تیراندازی قهرمانی زنان کشور در بخش تپانچه امروز جمعه ۲۰ مهر برگزار شد و با کسب عناوین برتر توسط تیراندازان خراسان رضوی همراه بود. در بخش انفرادی نیز یک چهره آشنا درخشید : گلنوش سبقت اللهی.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در بخش تفنگ بادی و قهرمانی نرجس امامقلی نژاد ، مسابقات رشته تپانچه امروز جمعه در سالن 80خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و گلنوش سبقت اللهی و هانیه رستمیان اول و دوم شدند.

در این مسابقات در بخش تیمی تیراندازان استان خراسان رضوی بهترین عملکرد را داشتند و توانستند بالاتر از تیم های اصفهان و تهران عناوین برتر را کسب کنند و قهرمانی این رویداد کشوری را به دست بیاورند.

اما در بخش انفرادی ، همانند بخش تفنگ ، یک چهره با سابقه در صدر قرار گرفت. رقابت گلنوش سبقت اللهی باتجربه و هانیه رستمیان جوان با موفق تیرانداز مجرب تر همراه بود و گلنوش به مقام قهرمانی رسید و هانیه رستمیان که بخشی از تیم اعزامی به جاکارتا هم بود دوم شد.

مقام سوم به یک تیرانداز کم نام و نشان نسبت به نفرات اول و دوم ، رسید .الهام هریجانی از تیم تیراندازی استان قزوین به مقام سومی بسنده کرد تا عناوین برتر بین استان های اصفهان ، مازندران و قزوین تقسیم شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.