22

بیان محمودی سرمربی فوتبال بانوان ذوب آهن شد/ فعلا یک تیم معمولی

  • کد خبر : 12762
  • 21 مهر 1397 - 15:32
بیان محمودی سرمربی فوتبال بانوان ذوب آهن شد/ فعلا یک تیم معمولی

بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال راه یاب ملل کردستان امروز به طور رسمی با امضای قراردادی هدایت ذوب آهن اصفهان را در لیگ فوتبال بانوان بر عهده گرفت. ماموریت بیان محمودی در ذوب آهن چیست؟ ساختن با کمبودهای مالی و تحویل دادن تیم در رتبه آبرومند یا چیزی بیشتر؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ باشگاه ذوب آهن اصفهان امروز شنبه ۲۱ مهر اعلام کرد بیان محمودی به عنوان سرمربی و سمیه مصطفی پور به عنوان مربی قرارداد خود را با این باشگاه برای هدایت تیم فوتبال زنان ذوب آهن اصفهان به امضا رسانده اند.

توافق ذوب آهن با بیان محمودی ، سرمربی فصل گذشته راه یاب ملل کردستان از مدت ها قبل نهایی شده بود و این قرارداد اکنون رسمیت یافته است اما محمودی در اصفهان چه برنامه هایی در پیش دارد؟ او قطعا مخروبه تحویل نگرفته اما برای ساختن یک تیم خوب ، مشکلات زیادی دارد.

از سوی دیگر این سوال مطرح است که ذوب آهن از بیان محمودی چه می خواهد؟ آن ها احتمالا در حد و اندازه های جنگیدن برای قهرمانی نیستند اما آن چه قابل پیش بینی است این است که ذوب آهن تنها بیان محمودی را برای ساختن تیمی با نتایج آبرومند و یک رتبه قابل دفاع به اصفهان آورده است.

آیا بیان محمودی در اصفهان پول قابل توجهی می گیرد؟ بعید است. ذوب آهن با مشکلات مالی زیادی روبرو است و در این شرایط بریز و بپاش برای تیم فوتبال زنان با عقل همخوانی ندارد. به عبارت دیگر بسیار بعید است که ذوب آهن بودجه تیم فوتبال بانوان خود را به نحو چشمگیری افزایش داده باشد.

سمیه مصطفی پور کمک بیان محمودی در ذوب آهن خواهد بود

ذوب آهن تنها از این نظر برای بیان محمودی “چالش” است که او را از سنندج به اصفهان می برد. ذوب آهن تازه از امروز ۲۱ مهر تمرینات خود را برای لیگی که قرار است از ۲۷ آبان آغاز شود استارت زده یعنی خبری از تمرینات بدنسازی پیش فصل ۸ هفته ای و سپس تمرینات تاکتیکی و غیره نیست.

در نتیجه می توان استنباط کرد ذوب آهن تیمی محترم با بازیکنانی باکیفیت است که قرار نیست شق القمر خاصی در بعد نتیجه گیری داشته باشد. این حال و هوای یک تیم معمولی است. تیمی که هنوز خبری از جذب بازیکن از این تیم درز نکرده و فعلا نمی توان روی آن هیچ حسابی باز کرد. شاید با همان ساختار فصل گذشته برای قرار گرفتن در نیمه بالای جدول.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.