13

المپیک جوانان / رتبه بیستم ریکرو انفرادی برای سوگند رحمانی در تیر و کمان

  • کد خبر : 12770
  • 21 مهر 1397 - 16:37
المپیک جوانان / رتبه بیستم ریکرو انفرادی برای سوگند رحمانی در تیر و کمان

پرونده حضور سوگند رحمانی دختر کماندار ایران در بازی های المپیک جوانان در آرژانتین بسته شد و سوگند با شکست برابر حریفان در بخش میکس از دور رقابت ها کنار رفت و در بخش انفرادی نیز رتبه چشمگیری به دست نیاورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بازی های المپیک جوانان در بوئنوس آیرس آرژانتین امروز شنبه ۲۱ مهر ادامه پیدا کرد و تنها دختر تیرانداز ایران در این رقابت ها مسابقات خود را در بخش ریکرو برگزار کرد.

بر اساس برنامه هر تیرانداز باید در جدول ریکرو انفرادی و ریکرو تیمی به میدان می رفت که مسابقه تیمی آن به طور مشترک با یک کماندار از کشور دیگری بر اساس قرعه برگزار می شد.

در مسابقات انفرادی ، سوگند رحمانی کماندار آینده دار ایران در بخش انفرادی در جدولی ۳۲ نفره مسابقه داد که در نهایت با امتیاز ۶۳۲ ، رتبه بیستم را کسب کرد. با این نتیجه ، سوگند باید روز دوشنبه ۲۳ مهر در مرحله حذفی به دیدار یک کماندار اوکراینی برود.

در بخش میکس ، سوگند رحمانی همراه با دیوید کادنا از کلمبیا در یک تیم قرار گرفت. نتایج ۲ کماندار در دور مقدماتی آن ها را در رده ۲۱ بین ۳۲ تیم قرار داد تا این دو در یک شانزدهم نهایی با تیم میکس کمانداران ترکیه و میانمار مسابقه دهند.

در این مرحله ، تلاش سوگند و دیوید کادنا به ثمر ننشست و تیم میکس ترکیه و میانمار راهی مرحله بهد شدند. سوگند رحمانی کمانداری اهل جزیره کیش است که در تیم هیئت کیش در لیگ تیراندازی با کمان زنان ایران مسابقه می دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.