14

ستاره زارع: عملکرد پویندگان در نیم فصل راضی کننده نبود / جای ما اینجای جدول نیست

  • کد خبر : 12822
  • 22 مهر 1397 - 16:51
ستاره زارع: عملکرد پویندگان در نیم فصل راضی کننده نبود / جای ما اینجای جدول نیست

ستاره زارع سرمربی تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز معتقد است عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان راضی کننده نبوده است اما پویندگان در راه پیشرفت قرار دارد و در نیم فصل دوم به جایگاه حقیقی خود می رسد.

ستاره زارع در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: در مجموع از روندی که تیم در نیم فصل اول طی کرد راضی نیستم. ما در ابتدای فصل امتیازاتی از دست دادیم که نباید از دست می رفت.این موضوع هم به دلیل این بود که ما تیم ناهماهنگی داشتیم و از نظر بدنی در شرایط استاندارد قرار نداشتیم. تیم ما ، دیر جمع شد و قابل پیش بینی بود که این مشکلات پیش بیاید و امتیازاتی را از دست بدهیم.

او اضافه کرد: رفته رفته شرایط تیم بهتر شده است. ما هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر بدنی ، تیم متفاوتی نسبت به آغاز فصل هستیم. در بازی آخر نیم فصل برابر دختران کویر کرمان هم می توانستیم برنده باشیم. آن ها تیم بسیار خوبی هستند و فرصت های زیادی داشتند اما فکر می کنم اگر قرار بود بازی برنده ای داشته باشد ما مستحق تر بودیم.

سرمربی تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز گفت: در مورد وضعیت تیم در نیم فصل دوم باید جلسه ای داشته باشیم و اگر احساس نیاز کنیم بازیکن جدیدی هم به تیم اضافه می شود. من به تیمم ایمان دارم و تردید نکنید که جایگاه پویندگان ، این رتبه از جدول نیست و ما در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی مان می رسیم.

زارع بیان داشت: ما هفته به هفته رشد کرده ایم و امیدوارم نیم فصل دوم متفاونی داشته باشیم. فاصله امتیازی تیم ها نزدیک است و این یعنی لیگی باکیفیت داریم که حاصل پخش شدن بازیکنان اثربخش در تیم های مختلف است. در سال های گذشته همیشه ، یک یا دو تیم راه خود را از بقیه جدا می کردند و برخی تیم ها برابر دیگران خود را از پیش بازنده می دانستند و به همین دلیل گاهی در بازی ها حاضر نمی شدند. این لیگ ، یکی از بهترین لیگ های برگزار شده تاکنون است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.