اردوی دختران پومسه ایران در راه مسابقات جهانی ؛ مسافران چین تایپه | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

اردوی دختران پومسه ایران در راه مسابقات جهانی ؛ مسافران چین تایپه

  • کد خبر : 12842
  • 23 مهر 1397 - 4:48
اردوی دختران پومسه ایران در راه مسابقات جهانی ؛ مسافران چین تایپه

تیم ملی پومسه زنان ایران پس از عملکرد نسبی مناسب ، در بازی های آسیایی جاکارتا اکنون خود را آماده می کند تا در مسابقات جهانی پومسه شرکت کند. تفاوت مسابقات پومسه با سایر رشته ها در این است که رقابت همه رده های سنی در یک تورنمنت به صورت یکجا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ واضح ترین نما از حضور تیم ملی پومسه زنان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا مدال نقره مرجان سلحشوری است اما مرجان ، همه ی پومسه ایران نیست.

شور پومسه را می توان در زمان برگزاری لیگ ها فهمید. جایی که پومسه روهای رده های سنی مختلف دور هم جمع می شوند و به اجرای حرکات فردی و ابداعی می پردازند. نکته ویژه مسابقات پومسه در همین است. در پومسه خبری از برگزاری مسابقات رده های سنی به صورت یک دوره رقابت مختص این رده ها نیست و مسابقات همه سنین در یک دوره رقابت برگزار می شود.

تیم ملی پومسه ایران حالا خود را آماده می کند تا در دوره یازدهم مسابقات پومسه قهرمانی جهان شرکت کند. در تیم فاطمه اسدپور ۱۳ پومسه رو حضور دارند که در هر رده سنی ۳ نفر با هم رقابت می کنند و تنها در رده ۱۸ تا ۳۰ سال که مهم ترین رده سنی است ، ۴ نفر حاضر هستند.

در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال ساناز تقی پور ، یاسمن لیموچی و پرستو زینالی و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷سال زینب طغیانی ، راضیه آقایی و ریحانه عمرانی در اردو شرکت می کنند.

همچنین در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال مرجان سلحشوری ، فاطمه حسام ، دینا یزدان جو و مرجان تاجی رستم آبادی و در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال آتوسا فرهمند پارسا ، سونا رزاقی و سیده معصومه حسینی اردو نشین هستند.

هدایت این تیم بر عهده ” فاطمه اسدپور” بعنوان سرمربی و ” مهسا مردانی” بعنوان مربی است. یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان از ۲۴ آبان ماه به مدت ۴ روز و میزبانی چین تایپه برگزار میشود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.