المپیک جوانان / پایان کار سوگند رحمانی در تیراندازی با کمان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

المپیک جوانان / پایان کار سوگند رحمانی در تیراندازی با کمان

  • کد خبر : 12888
  • 23 مهر 1397 - 17:55
المپیک جوانان / پایان کار سوگند رحمانی در تیراندازی با کمان

سوگند رحمانی کماندار جوان کشورمان با شکست برابر حریف اوکراینی به کار خود در بازی های المپیک جوانان در آرژانتین پایان داد تا تجربه ای ارزشمند را کسب کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در شرایطی که بازی های المپیک جوانان در آرژانتین به روزهای پایانی خود نزدیک شده است سوگند رحمانی کماندار جوان و خوش آتیه ایران امروز در آخرین مسابقه خود رقابت کرد.

سوگند رحمانی با مربیگری زهرا شعبانی در مرحله یک‌ شانزدهم تیروکمان ریکرو انفرادی دختران با نتیجه ۶ بر ۲ برابر حریفی از اوکراین مغلوب شد و به کار خود در این رقابت ها پایان داد. او پیش از این در مسابقات ریکرو تیمی میکس شرکت کرده بود.

رحمانی در مسابقه میکس ابتدا در دور مقدماتی رتبه بیستم را به دست آورد و سپس در مسابقه حذفی میکس همراه با یک کماندار از کلمبیا در یک هشتم نهایی از دور رقابت ها حذف شد.

این در حالی است که سوگند رحمانی به عنوان یک استعداد در تیراندازی با کمان ایران شناخته می شود. او حتی دارای شانس حضور در بازی های آسیایی جاکارتا بود اما در نهایت تصمیم بر این شد که او در جاکارتا غایب باشد و برنامه تمرینی خود برای المپیک جوانان را دنبال کند.

این کماندار جوان پیش از این در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران تاکید کرده بود حامی مالی خاصی ندارد و هزینه هایش از طریق پدر و مادرش پرداخت می شود. او کماندار تیم هیئت کیش در لیگ تیراندازی با کمان زنان ایران است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.