12

نهایی شد : بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ؛ تماشاگر بازی ایران و بولیوی / خط شکنی خفیف!

  • کد خبر : 13004
  • 24 مهر 1397 - 14:41
نهایی شد : بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ؛ تماشاگر بازی ایران و بولیوی / خط شکنی خفیف!

بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران امشب تماشاگر دیدار تیم های ملی فوتبال مردان ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی خواهند بود. آن ها اولین گروه از زنان ایرانی هستند که اجازه پیدا می کنند با حضور در ورزشگاه آزادی یک بازی را به طور زنده تماشا کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی فوتبال مردان ایران امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران در مسابقه ای دوستانه با بولیوی دیدار می کند و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ؛ تماشاگر بازی ایران و بولیوی خواهند بود.

بر اساس درخواست فدراسیون فوتبال و با موافقت شورای تامین ، حضور بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان در این بازی بلا مانع خواهد بود. بازیکنان تیم ملی بانوان که در اردو به سر می برند بر اساس این تصمیم امشب با حضور در ورزشگاه آزادی به نظاره بازی تیم ملی مردان مقابل بولیوی می نشینتد. همچنین بازیکنان تیم ملی بانوان زیر 19 سال نیز تماشاگر این بازی خواهند بود.

گرچه درهای آزادی فقط برای بازیکنان تیم ملی زنان باز شده اما این ، یک اتفاق ویژه و نوعی خط شکنی خفیف به شمار می رود. بدون تردید ، حضور اعضای تیم ملی بانوان آغازی بر یک تغییر و اتفاق بزرگ برای حضور آزاد همه بانوان در ورزشگاه های فوتبال خواهد بود.

نام تماشاگران کم تعداد اما خاص امشب دیدار ایران و بولیوی می تواند در تاریخ ورزش ایران برای همیشه جاودانه شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.