12

از سر گیری دوباره لیگ هندبال ؛ “لک – تاسیسات دریایی” مهم ترین تقابل هفته

  • کد خبر : 13010
  • 24 مهر 1397 - 17:25
از سر گیری دوباره لیگ هندبال ؛ “لک – تاسیسات دریایی” مهم ترین تقابل هفته

لیگ برتر هندبال بانوان پس از چند هفته وقفه به دلیل حضور نماینده ایران در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا بار دیگر از سر گرفته خواهد شد و ۴ بازی به طور همزمان ، آغازگر مجدد لیگ برتر هندبال زنان است.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان ۴ هفته را پشت سر گذاشته است و ۳ هفته تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر باقی مانده است.

تنور لیگ برتر هندبال چند هفته قبل در اوج جذابیت به سردی گرایید زیرا فدراسیون هندبال مجبور شد به دلیل حضور تیم شهید چمران لارستان در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا این مسابقات را تعطیل کند. حضوری که علاوه بر یک اقدام باشگاهی ، جنبه تدارک برای آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان داشت و یک تیر و دو نشان بود.

اکنون لیگ برتر هندبال قرار است از جمعه ۲۷ مهر دوباره آغاز شود و ۴ بازی در این هفته برگزار خواهد شد. در کرج تیم انتهای جدولی هیئت البرز که تهدید به کناره گیری از لیگ برتر هم کرده بود قرار است برابر تیم صدرنشین چمران لارستان قرار گیرد و طبیعی است که شانس لارستان برای برد بسیار بیشتر است مگر این که سحر چهارراهی و رفقا برابر لارستان کاری کارستان کنند.

در تهران ، تیم دوم جدول یعنی تاسیسات دریایی در تالار هندبال مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار می گیرد. مسابقه ای که می تواند جذاب ترین بازی هفته باشد زیرا هر دو تیم توانمندی های جالبی دارند و نکته ویژه تقابل هانیه لک بازیکن موفق فصل گذشته تیم تاسیسات دریایی با تیم سابقش است و قطعا لک انگیزه های زیادی برای این بازی دارد.

نفت و گاز گچساران دیگر تیم مدعی لیگ این هفته در خانه به دیدار تیم اشتاد سازه خراسان رضوی می رود. گچساران که با مشکل کاهش بودجه روبرو بوده نیروی انسانی سال گذشته را ندارد اما بازیکنان و مربیان این تیم تلاش می کنند خدشه ای به اعتبار گچساران وارد نشود. تیم اشتاد سازه خراسان رضوی نیز که در هفته های آغازین فصل با مشکل بدنسازی روبرو بود فرصت داشته تا این نقص را رفع کند و باید دید چقدر در این زمینه موفق خواهد بود.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز در یک بازی خانگی برابر پترو آموت پویا بوشهر به میدان می رود. از ذوب آهن با حضور ارزشمندترین بازیکن فصل تا این جا یعنی حدیثه نوروزی و مربی خوش فکری بر روی نیمکت به نام نجمه مرادی انتظار می رود برنده این بازی باشد اما بوشهری ها نشان داده اند می تواند کارهای شگفت انگیزی – مثل پیروزی در کرج برابر هیئت البرز –  انجام دهند.

همچنین بخوانید : رنکینگ ملی هندبال بانوان ایران

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.